Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:

Kruhový tréning celého tela, s ktorým schudnete i posilníte svaly

Autorka: Lucka – 02. 10. 2021
ikonka
Pre zaistenie chudnutia si množstvo žien vyberá aeróbne aktivity, ako je beh, cyklistika či cvičenie na eliptickom trenažéri. Dôležité je však venovať sa aj posilňovaniu, ktorým si zvýšite aj bazálny metabolizmus.

Ak je vaším cieľom spaľovanie tukov, nemusíte sa nevyhnutne venovať ťažkému tréningu s ťažkými váhami a dokonca nemusíte posilňovaním stratiť veľa času. Odpoveďou pre vás môže byť kruhový tréning.

Ten s využitím viackĺbových cvikov precvičí celé telo a zvýši srdcový tep, aby ste si posilnili svaly aj podporili chudnutie a budovanie kondície. Takýto tréning môžete opakovať každý druhý deň pre optimálne výsledky.

Tento predkladaný pozostáva z dvoch fáz. Každá obsahuje päť cvikov. Tie budete vykonávať bez prestávky jeden po druhom, pričom každý cvik budete cvičiť 45 sekúnd v prvej fáze a 30 sekúnd v druhej. Po poslednom cviku v prvej fáze si dáte pauzu 60 sekúnd a následne dané cviky urobíte ešte raz. Následne po 60-sekundovej pauze prejdete k druhej fáze, v ktorej cviky taktiež zopakujete v dvoch kolách s minútovou pauzou medzi kolami.

Článok pokračuje pod reklamou


Kruhový tréning na chudnutie
1. fáza
Cvik Čas cvičenia
Výpady (so striedaním nôh) 45 sek.
Kľuky 45 sek.
Rumunský mŕtvy ťah s jednoručkami 45 sek.
Švihy s kettlebellom 45 sek.
Korčuliar 45 sek.
Urobte 2 kolá s minútovými prestávkami medzi kolami.
2. fáza
Cvik Čas cvičenia
Drepy s jednoručkami 30 sek.
Príťahy jednoručiek v predklone 30 sek.
Nožničky 30 sek.
Angličáky (burpees) 30 sek.
Tlaky nad hlavu s jednoručkami 30 sek.
Urobte 2 kolá s minútovými prestávkami medzi kolami.

Pred cvičením sa nezabudnite zahriať. Môžete na to využiť 5 minút nejakej aeróbnej aktivity, prípadne aspoň tri minúty skákania cez švihadlo. Zahrejte si kĺby krúžením rúk či ľahkými drepmi s vlastnou váhou tela. Po docvičení nezabudnite na strečing a kvalitnú potréningovú výživu.
Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Sme aj na Instagrame
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist