InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréning celého tela pre maximálne pálenie tukov

3. 2. 2022
Tréning celého tela pre maximálne pálenie tukov
Pri chudnutí sa nemôžete spoliehať len na obyčajné kardiovaskulárne tréningy. Nie sú zlé, no maximálne pálenie tukov docielite, ak ich doplníte o pravidelné tréningy s činkami.

Kardio nie je najlepšia cesta za vysnívanou postavou. V tradičných formách vám síce pomáha páliť kalórie, ale keď s cvičením skončíte, ich množstvo sa zastaví. Pokročilé formy kardia, akú sú napríklad vysoko intenzívne intervalové tréningy sú v tomto smere efektívnejšie, pretože kalórie môžete páliť aj po docvičení.

Posilňovaním však celý potenciál chudnutia maximalizujete, pretože pri ňom nie len pálite kalórie, ale aj budujete svaly, ktoré potrebujú na svoje fungovania energiu. A čím ich máte viac, tým ich potrebujú viac. A práve preto telo ľahšie páli tuky, pretože energiu nachádza práve v nich.

Článok pokračuje pod reklamou


Nasledujúci tréning môžete robiť trikrát do týždňa (s minimálne jedným dňom prestávky medzi nimi) a precvičíte ním celé telo. To zvyšuje jeho potenciál aj vyčerpávaním energie počas tréning. To zvýrazní ešte viac skutočnosť, že sa cvičí kruhovým spôsobom – jeden cvik po druhom bez prestávky.

Keď dokončíte všetkých 10 cvikov, môžete si vydýchnuť na dve až tri minúty. Potom celý okruh zopakujete jeden- až trikrát. Dokopy tak urobíte každý cvik dva- až štyrikrát. Ide všetko o známe cviky, ktorých podrobný rozpis už nájdete v nasledujúcej tabuľke:

Kruhový tréning celého tela
Cvik Opakovania
Drepy 20
Benčpres 12
Príťahy veľkej činky v predklone 12
Výpady 12 každou nohou
Tlaky v stoji s jednoručkami 12
Zhyby pohmatom do zlyhania
Mŕtvy ťah s vystretými nohami 20
Kľuky na bradlách do zlyhania
Skracovačky 20
Leg Press 20
Celý okruh zopakujete 2- až 4-krát podľa potreby a kondičnej úrovne.



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist