InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréningové fitness tipy (1.)

08. marca 2013
Tréningové fitness tipy (1.)
Každý piatok vám budeme prinášať tri rýchle tipy, ktoré vám napomôžu k dosahovaniu vašich fitness cieľov v oblasti tréningu.

1. / Netrénujte brucho každý deň
Ak chcete vybudovať lepšie brucho, netrénujte ho každý deň. Z fyziologického pohľadu sú brušné svaly rovnaké ako každý iný sval, ktorý precvičujete v rámci svojho tréningového programu. Trénujte ich preto len dva až trikrát týždenne pre lepšie výsledky.

2. / Nevyhýbajte sa ťažkým cvikom
Ak nemáte radi nejaký cvik, začnite ho používať. Zrejme sa mu vyhýbate preto, že je pre vás náročnejší. Ak v tom budete pokračovať, vaše slabiny sa stanú ešte väčšími. Zaraďte ho do tréningu, eliminujte vašu slabú stránku a urobíte tak pokrok.

Článok pokračuje pod reklamou


3. / Zmeňte pozíciu palca pre lepší tréning chrbta
Keď precvičujete chrbát sťahovaním kladky alebo zhybmi, umiestnite palce na tyč vedľa ukazováka tak, že je na rovnakej strane tyče ako ostatné prsty. Ide o tzv. bezpalcové držanie, ktoré pri týchto cvikoch zníži zapojenie svalov rúk a tým pádom zlepší precvičenie svalov chrbta.

Ďalšie tréningové tipy prídu budúci piatok.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist