InstagramFacebookYoutube
Výživa

Jednoduché snacky pre mladých športovcov

14. 6. 2022
Jednoduché snacky pre mladých športovcov
Pravidelný tréning a súťaženie spôsobí, že aj mladučkí športovci budú veľmi hladní. Christina Skiedaresis sa pre Stack podelila so siedmimi voľbami pre jednoduché snacky, ktoré sa hodia, ak zaneprázdnený športovec nemá veľa času na prípravu jedla.

Aj drobné jedlá, ktoré skonzumujete medzi hlavnými jedlami, sú veľmi dôležité, najmä, ak potrebujete energiu na podporenie svojej výkonnosti. Dôležité je, aby boli bohaté na bielkoviny a komplexné sacharidy a s obsahom vlákniny, aby krvný cukor nevystrelil nahor a energia sa uvoľňovala pozvoľna.

Vhodné sú napríklad tieto pokrmy:

Článok pokračuje pod reklamou


Študentská zmes – v množstve obchodov ju dostanete kúpiť už hotovú. Môžete si ju však urobiť aj sami a za zlomok ceny. Zmiešajte len rôzne druhy orechov a sušeného ovocia. Napríklad, mandle, vlašské orechy, mandle obalené v čokoláde, sušené brusnice a sušené kocky manga.

Cookies z troch ingrediencií – zmiešajte dva šálky ovsených vločiek s dva a pol rozmačkaného banána a pridajte pol šálky kúskov tmavej čokolády. Zmiešajte spolu a z hmoty urobte sušienky. Pečte 15-20 minút pri 180 stupňoch Celzia.

Bielkovinový parfait – do misky si dajte čistý grécky jogurt, posypte granolou a pridajte bobuľovité ovocie, chia semienka či dokonca arašidové maslo, ak potrebujete extra dávku energie.

Zdravá sladká tyčinka – rozmačkajte dve datle v malej miske, zmiešajte ich s jednou lyžicou arašidového masla. Bude to chutiť skoro ako „snickerska“, ale s menším množstvom kalórií.

Zelerové tyčinky s arašidovým maslom – nakrájate zeler stopkový horizontálne na pásiky, naplňte ich arašidovým maslom a pridajte pár sušených hrozienok.

Bobrí chvost – opečte si jemne celozrnný pita chlieb a potrite ho gréckym medom. Jemne ešte posypte škoricou.

Zelenina s hummusom – kúpte si humus s vysokým obsahom cíceru, ktorý je nutrične bohatší. Zajedajte ho s akýmkoľvek druhom zeleniny, ktorý máte radi. Obľúbené voľby bývajú mrkva, zeler, reďkovka či brokolica.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist