InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Osemminútový tréning, ktorý vás ráno skvelo prebudí a spáli tuky

3. 9. 2022
Osemminútový tréning, ktorý vás ráno skvelo prebudí a spáli tuky
Ranné tréningy sú skvelým spôsobom, ako sa prebudiť, dodať si energiu do dňa a spáliť nejaké tie kalórie pre udržanie peknej postavy. Nemusíte im pritom venovať tonu času. Tento tréning od Lucy Millerovej trvá len osem minút.

Tréning je navyše mimoriadne jednoduchý, a tak si hneď ráno nemusíte namáhať mozgové závity. Jednoducho stačí nastaviť časovač na osem minút a absolvovať štyri cviky postupne jeden po druhom dokola dvakrát.

Princíp cvičenia je naozaj jednoduchý a nemusíte sa zaťažovať ani odpočítavaním prestávky. Jednoducho na začiatku každej minúty absolvujete predpísaný počet opakovaní konkrétneho cviku a do skončenia minúty oddychujete. Takto vždy skončíte po necelých ôsmich minútach.

Článok pokračuje pod reklamou


Prvým cvikom sú drepy s výskokom, ktorých urobíte 15. Je to výborný cvik na rozvoj nôh, stehien aj lýtok, ale aj stredu tela a výbušnosti. Veľmi rýchlo si ním zvýšite srdcový tep.

V ďalšej minúte budete cvičiť cvik známy ako horolezec či mountain climber, pri ktorom urobíte 20 opakovaní – 10 každou nohou. Posilníte najmä stred tela a ramená, ako aj kondíciu.

Z pozície horolezca sa pohodne prechádza k tretiemu cviku. Na rade sú kľuky, ktorými precvičíte viac horná časť tela – hrudník, tricepsy a ramená. Opakovaní urobte 10.

Na záver príde výzva v podobe burpees (angličáky), ktoré vám pomôžu významne maximalizovať budovanie kondície a spaľovanie tukov. Vykonajte ich 10. Robte verziu bez kľuku.

Nezabudnite každý cvik absolvovať v predpísanom poradí a s predpísaným počtom opakovaní ešte raz. Ak to vás kondičný stav neumožňuje, môžete počty opakovaní dočasne znížiť. Potom sa však snažte robiť pokroky a postupne ich zvyšujte.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist