InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Postava presýpacích hodín: Tieto 4 kroky vám k nej pomôžu

Autorka: Lucka  /   24. 9. 2022
Postava presýpacích hodín: Tieto 4 kroky vám k nej pomôžu
Niektorým ženám možno závidieť genetický dar v podobe postavy tvaru presýpacích hodín, ktorá sa považuje za oku lahodiacu. Dobrou správou však je, že sa k nej môžu dopracovať aj ženy, ktorých príroda takto neobdarila.

Telo s krivkami, ktorému dominuje úzky pás a širšie boky a ramená, je predstavou ideálneho tela pre množstvo žien. Ak by ste ho chceli mať aj vy, nasledujte štyri kroky, ktoré vám k nemu pomôžu.

Obmedzte tukovú vrtvu

Ak chcete mať postavu presýpacích hodín, musíte sa v prvom rade zamerať na to, aby ste zoštíhlili svoj pás. Znamená to zbaviť sa nadbytočných tukov. K tomu sú potrebné dve veci – sústavný tréning a diéta zameraná na chudnutie, pri ktorej prijímame menej kalórií, ako ich spálime bazálnym metabolizmom a fyzickou aktivitou. Tréning by mal pozostávať z kardio cvičenia, ako je beh či bicyklovanie, a z posilňovania. Z cvikov na brucho možno odporučiť dosku či bočné skracovačky v stoji.

Článok pokračuje pod reklamou


Precvičujte svoj zadok

Okrem štíhleho pásu musíte mať aj pevný a zaoblený zadok. Viac kriviek v oblastí bedier vám pomôže vybudovať precvičovanie výpadov, drepov, mŕtvych ťahov na jednej nohe, zakopávaní na štyroch či výstuppv na lavičku.

Posilňujte aj ramená

Stred a spodok tela by sme mali vybavený, treba sa však povenovať aj vršku. Vytvarovať svaly ramien vám pomôžu tlaky s jednoručkami nad hlavu alebo upažovania, ktoré sú na precvičenie ramien stvorené. Pomôžu vám však aj kľuky, ktorými posilníte aj hrudník či tricepsy bez potreby náčinia.

Zamerajte sa na zdravú výživu

Aby ste dosiahli a následne si aj udržali svoju vysnívanú postavu, musíte natrvalo zmeniť svoje stravovacie návyky. Mali by ste mať vyváženú, zdravú stravu, ktorá vám poskytne všetky potrebné živiny a nespôsobí, že sa vám bude vracať do oblasti pásu podkožný tuk. Prijímajte dostatok bielkovín, veľa zeleniny a sladkosti nahraďte ovocím. Snažte sa piť nesladené, nekalorické nápoje. Občas si doprajte aj nejakú maškrtu, ale s mierou.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist