InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning kulturistu (45. časť) – Regan Grimes a ramená

28. septembra 2022
Tréning kulturistu (45. časť) – Regan Grimes a ramená
Regan Grimes ja kanadský kulturista, ktorý začal súťažiť profesionálne v roku 2017. Jeho tréning je koncentrovaný okolo dosiahnutia mocného napumpovania, ktoré napomáha k jeho masívnej postave. V tejto časti nášho seriálu sa pozrieme, ako trénuje svoje veľké ramená.

Grimes začal s cvičením v 17 rokoch, pričom pôvodne si chcel len spevniť svaly pre svoju motokrosovú kariéru. Keď začal vidieť plody svojho úsilia, kulturistika si získala jeho srdce a už ako osemnásťročný sa zúčastnil prvej súťaže.

Odvtedy sa už stal aj profesionálom, ktorého sme mohli vidieť už aj na pódiách najprestížnejšej kulturistickej súťaže sveta, Mr. Olympia. Okrem toho bol aj v centre pozornosti kamier vo filme Generation Iron 3.

Článok pokračuje pod reklamou


Meter osemdesiat centimetrov vysoký Kanaďan, ktorý sa zaradil medzi influencerov so sedemmiestnym počtom nasledovateľov, využíva pri tréningu ramien viacero cvikov, aby ich precvičil čo najkomplexnejšie.

Pri predkladanom tréningu ich cvičil šesť, každý v štyroch sériách v rozsahu minimálne 10, maximálne 15 opakovaní. Na začiatku cvičil tlaky s jednoručkami v sede. Následne si prešiel upažovaním v ľahu na kladke, predpažovaním v stoji s jednoručkami, zapažovaním na stroji, upažovaním s jednoručkami a nakoniec absolvoval predpažovania na spodnej kladke.

Pri tejto skladbe tréningu môžete vidieť dôkaz, že Grimes sa snaží nahnať do svalov čo najviac krvi. Okrem prvého cviku ide o izolované cviky, ktoré sa snaží cvičiť v plnom rozsahu pohybu a preciťovať napätie v svaloch.

Tréning ramien Regana Grimesa
Cvik Série Opakovania
Tlaky s jednoručkami v sede 4 12
Upažovanie v ľahu na kladke 4 12
Predpažovanie s jednoručkami 4 12
Zapažovanie na pec decu 4 10-15
Upažovanie s jednoručkami 4 10
Predpažovanie na kladke 4 10



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist