SlovakFitness.sk

Pre ženy 16. 07. 2016

Vypracujte si hornú časť tela bez náčinia

ikonka
Tento rýchly a efektívny tréning hornej časti tela bol navrhnutý s cieľom vypracovať vaše ruky a brucho bez dodatočného náčinia, len s váhou vlastného tela.

Pre najlepšie výsledky vykonávajte tento tréning dva alebo tri krát do týždňa, pričom by sa nemal trénovať dva dni po sebe. Vo voľné mimotréningové dni využite aeróbny kardio tréning a cvičenia pre dolnú časť tela. Samozrejme dodržujete zdravú výživu.

Ako to funguje? Dokončíte každú supersériu (jedna je zložená z dvoch cvikov) dvakrát, pričom sa medzi dvoma cvikmi pohybujete rýchlo sem a tam pred tým ako budete pokračovať v tréningu ďalšou supersériou. Spolu ich vykonáte štyri.

Superséria č. 1:

A: kľuky



B: plank (doska) s vytáčaním kolien



Superséria č. 2:

A: tricepsové kľuky na lavičke



B: skracovačky



Superséria č 3:

A: tricepsové kľuky



B: bokom do dosky (side plank)



Superséria č 4:

A: kľuky na ramená



B: vytáčanie nôh do strán



Z každého cviku sa snažte urobiť 10 opakovaní (nevadí, ak zo začiatku urobíte aj menej), pri vytáčaní do strán a pri side planku 5 na každú stranu. Medzi supersériami si dajte prestávku 1-2 minúty.

Ako ste si všimli, v tomto tréningovom programe je zahrnutých veľa kľukov a tlakových cvikov, takže ak máte nejaké problémy so zápästiami, umiestnite naskladaný uterák pod vaše dlane alebo sa držte jednoručných činiek, ak ich máte v dispozícii. Môžete využiť aj iný spôsob, ktorý vám bude plne vyhovovať.

Článok bol pôvodne vydaný: 23.3.2013

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist