SlovakFitness.sk

Tréning 08. 05. 2014

Tréning hrudníka pre fanúšikov väčšieho objemu

ikonka
Pripravujete svoje telo na leto a hľadáte, aký by ste zvolili tréning pre hrudník v nasledujúcich týždňoch? Možno vašim chutiam vyhovie tréning z našej kuchyne, v ktorom sa skĺbi pestrosť tréningu a cviky zo skupiny tých najúčinnejších.

Tréning sa radí medzi tie s relatívne väčším objemom práce. Absolvujeme v ňom šesť cvikov, ktoré sú zoradené tak, že prvá polovica z nich je tlaková. Spolu absolvujeme 18 sérií a hrudník zasiahnete zo všetkých strán.

Na začiatok sú pripravené tri série kľukov, pri ktorých aktivujeme svaly, naženieme do nich krv a pripravíme sa na cvičenie s činkami. Absolvujete optimálne 10-20 opakovaní (v závislosti od vašej zdatnosti), ale ani v jednej z týchto sérii nerobíme toľko opakovaní, aby došlo k momentu zlyhania.

Druhý cvik je klasický benčpres, ktorý takisto absolvujeme v troch sériách. Pri ňom sa sústredíme na vyššiu váhu, ale aj správne prevedenie. V poslednej sérii by sme mali prísť k momentu zlyhania. Následne tlakovú časť ukončíme tlakmi jednoručiek na šikmej lavici. Precvičíme nimi hornú časť hrudníka a v každej sérii by sme sa mali približovať k zlyhaniu.

Ak ste si všimli, pri tlakovej časti sme postupovali cielením hrudníka smerom hore. Posledné tri cviky naopak začneme zacielením na hornú časť hrudníka a ukončíme cvikom na dolnú časť. Všetky urobíme takisto v troch sériách. Ako prvé vykonáme rozpažovania na šikmej lavici, po ktorých prejdeme na rozpažovania na rovnej lavičke a zakončíme sťahovaním protismerných kladiek, pri ktorých kladieme dôraz na maximálne precítenie a kontrakciu svalov.

Medzi sériami odpočívame ideálne len jednu minútu. Celý tréning by sme mali absolvovať do 45 minút a po ňom urobiť dôkladný strečing. Ak si relatívne znížite intenzitu, môžete tréning absolvovať dvakrát týždenne. Inak odporúčame raz.

Tréning hrudníka a la SlovakFitness.sk
Cvik Série Opakovania
Kľuky 3 10-20
Benčpres 3 10, 8, 6
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici hlavou hore 3 8-10
Rozpažovanie na šikmej lavici hlavou hore 3 10-12
Rozpažovanie na rovnej lavici 3 10-12
Sťahovanie protismerných kladiek 3 10-12


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
spalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám trening-lytok-ako-na-toTréning lýtok - ako na to? kruhovy-trening-co-je-toKruhový tréning – čo je to? majte-prehlad-o-svojej-dennej-aktiviteMajte prehľad o svojej dennej aktivite!
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist