InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

4 cviky, ktoré vám pomôžu zmeniť telo

Autorka: Lucka  /   07. augusta 2021
4 cviky, ktoré vám pomôžu zmeniť telo
Hľadáte efektívny spôsob, ako zmeniť svoje telo? Na dosiahnutie vašich cieľov existuje niekoľko skvelých cvikov a my si štyri z nich predstavíme. Okrem toho, že posilňujú vaše svaly, pomôžu vám aj pri snahe spáliť nadbytočné tuky.

Tieto cviky sú veľmi efektívne, ale to neznamená, že ide o jediný faktor, ktorý vám pomôže ovplyvniť vzhľad vášho tela. Nezabúdajte ani na zdravú stravu a dostatočný odpočinok.

CVIK Č.1: DREPY
Drepy sú viackĺbovým cvikom, do ktorého sa zapája viac ako len jedna svalová skupina. Pomáhajú vám posilňovať zadok, nohy, strednú časť tela a pália veľa kalórií. Navyše, existuje mnoho možností ich prevedenia, vrátane drepov s výskokmi, ktoré budujú efektívne aj kondíciu. Dajú sa robiť kdekoľvek a sú výborné pre tie ženy, ktoré celý deň presedia v práci.

Článok pokračuje pod reklamou




CVIK Č.2: KĽUKY
Kľuky sú medzi ženami opomínané rovnako ako medzi mužmi, ktorí na cvičenie hrudníka využijú radšej „ego budujúce“ cviky s činkami. Kľuky sú na jednu stranu pre väčšinu žien spočiatku náročné, ale dokážu s vašim telom urobiť zázraky. Pre cvičenie hornej časti tela sú ideálne a navyše, nebudete sa s nimi nudiť – opäť pri nich existuje veľa variácií. Ak ich robíte správne, pomôžu vám aj zlepšiť držanie tela.



CVIK Č.3: VÝPADY
Ak sa chcete zamerať na rozvoj nôh, zvoľte si výpady. Tento cvik je o to lepší, že sa sústredí pri každom opakovaní vždy len na jednu nohu. Rozvíjate nimi teda aj koordináciu. Budujú svaly, pália kalórie a dajú sa robiť všade.



CVIK Č.4: SKOKY CEZ ŠVIHADLO
Švihadlo je lacné náčinie a investícia do jeho kúpy sa vám vráti veľmi rýchlo. Jeho cvičením spálite za minútu viac kalórií ako hocakým iným cvikom. Ide navyše o zábavné cvičenie, ktoré môžete robiť kdekoľvek. Nárast kondície takisto pocítite relatívne rýchlo.



A ak hľadáte niečo špecializované pre svoju aeróbnu prípravu, medzi najlepšia kardio tréningy patria klasické tri možnosti – behanie, bicyklovanie, plávanie. Skombinujte ich s týmito cvikmi, dajte si pozor na stravu a s trpezlivosťou sa dopracujete k telu snov.

Článok bol pôvodne vydaný 27.09.2014.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist