SlovakFitness.sk

Pre ženy 28. 05. 2016

Ako spáliť pred letom posledné kilogramy?

ikonka
Ak už sa blížite k svojej vysnívanej postave, potrebujete ešte urobiť pár menších zmien, aby ste tých pár posledných kilogramov dokázali spáliť čo najefektívnejšie. Nemusíte sa však obávať, nejde skutočne o nič komplikované.

To najťažšie už máte za sebou, spálili ste už veľa kilogramov. A hoci sa môže zdať, že tie posledné dobu idú dole najťažšie, dá sa tento pohľad zmeniť, ak sa budete držať týchto troch pravidiel:

1. Kalorický deficit by nemal byť vyšší ako 1000 kalórií denne
Pri chudnutí je dôležité, aby ste sa dostali do kalorického deficitu. Znamená to, že viac kalórií vydáte z tela von, ako ich prijmete stravou. Netreba to však preháňať, pretože ak bude deficit vyšší ako 800 či 1000 kalórií, vaše telo si bude myslieť, že hladujete a bude sa snažiť udržať tukové zásoby. To je to povestné spomalenie metabolizmu, ktoré výrazne vedie k spomaleniu získavaných výsledkov.

2. V tréningu by ste mali obmedzovať stratený čas
Ku koncu našej snahy je už telo navyknuté na tréningy a výsledky sa dostavujú ťažko. Základom v tejto fáze však je, aby v nich nebolo veľa prestávok a hluchých miest. Preto by ste mali uprednostňovať kruhový tréning, pri ktorom postupujete cvik po cviku bez prestávky. Prípadne využívať supersérie či gigantické série. Ďalším trikom je skracovať prestávky, alebo ich vypĺňať nejakým iným pohybom – napríklad skákaním cez švihadlo alebo rotopedovaním.

3. Dôkladne sa venujte regenerácii
Možno to znie jednoducho, ale veľa ľudí to predsa nevie dodržovať. Vaše telo toho už má po týždňoch chudnutie dosť, a preto potrebuje čo najviac oddychu na regeneráciu. Základom a povinným minimom je dostačujúci spánok, ktorý umožní zotaviť telo a podporiť tak aj proces chudnutia. kvalita spánku vplýva aj na vylučovanie hormónov. Ak budete denne spávať sedem až osem hodín, budú v tej optimálnej hladine. Nebude vám toľko ani chutiť jesť a budete mať viac energie. Ak spánku dostatok mať nebudete, kortizol vám život dokáže poriadne strpčiť.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist