SlovakFitness.sk

Tréning 03. 08. 2017

Arnold Schwarzenegger – Tréning nôh

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning nôh Arnolda Schwarzeneggera.

Tento tréningový plán pochádza z roku 1991, kedy ho prvýkrát zverejnil časopis Muscle Mag. Arnold v tom čase trénoval nohy trikrát do týždňa, každý pondelok, stredu a piatok. Keďže mal problém s rozvojom lýtkových svalov, tie zaťažoval aj v utorok, štvrtok a sobotu.

Tréning nôh bol pre Schwarzeneggera náročný, hlavne pre jeho telesnú stavbu. Spoliehal sa predovšetkým na drepy a dlho skúšal ich rôzne variácia, kým prišiel na to, čo mu funguje najlepšie. V tomto konkrétnom pláne cvičil aj leg press a výpady. Nezabudol ani na izolované cviky – predkopávanie a zakopávanie.

Na lýtka kládol veľký dôraz, cvičil ich frekventovanejšie, snažil sa robiť viac opakovaní a cvičil aj s váhami nad 360 kilogramov. Sústredil sa na tri cviky – výpony v stoji, výpony v sede, výpony na jednej nohe s jednoručkou v ruke. Po každom tréningu lýtka naťahoval asi minútu.

Stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 6 8-12
Leg Press 6 8-12
Predkopávanie 6 12-15
Zakopávanie 6 10-12
Výpady s veľkou činkou 5 15


Lýtka
Cvik Série Opakovania
Výpony v stoji 10 10
Výpony v sede 8 15
Výpony na jednej nohy s jednoručkou 6 12




Článok bol pôvodne vydaný: 8.5.2013.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
nesmrtelne-strategie-pre-rozvoj-svalovej-silyNesmrteľné stratégie pre rozvoj svalovej silystyri-cviky-na-chrbat-pri-ktorych-nepotrebujete-ziadne-nacinieŠtyri cviky na chrbát, pri ktorých nepotrebujete žiadne náčiniemali-by-ste-najskor-naberat-svaly-alebo-spalovat-tukyMali by ste najskôr naberať svaly alebo spaľovať tuky? ako-vybudovat-povestne-veckoAko vybudovať povestné „véčko“? 9-veci-ktore-by-ste-v-posilnovni-nemali-robit9 vecí, ktoré by ste v posilňovni nemali robiť
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist