SlovakFitness.sk

Tréning 03. 08. 2017

Arnold Schwarzenegger – Tréning nôh

Každú stredu vám prinášame články týkajúceho sa najväčšieho kulturistického šampióna všetkých čias, ktorý dosiahol úspechy v športe, v showbiznise i v politike. Dnes sa pozrieme na tréning nôh Arnolda Schwarzeneggera.

Tento tréningový plán pochádza z roku 1991, kedy ho prvýkrát zverejnil časopis Muscle Mag. Arnold v tom čase trénoval nohy trikrát do týždňa, každý pondelok, stredu a piatok. Keďže mal problém s rozvojom lýtkových svalov, tie zaťažoval aj v utorok, štvrtok a sobotu.

Tréning nôh bol pre Schwarzeneggera náročný, hlavne pre jeho telesnú stavbu. Spoliehal sa predovšetkým na drepy a dlho skúšal ich rôzne variácia, kým prišiel na to, čo mu funguje najlepšie. V tomto konkrétnom pláne cvičil aj leg press a výpady. Nezabudol ani na izolované cviky – predkopávanie a zakopávanie.

Na lýtka kládol veľký dôraz, cvičil ich frekventovanejšie, snažil sa robiť viac opakovaní a cvičil aj s váhami nad 360 kilogramov. Sústredil sa na tri cviky – výpony v stoji, výpony v sede, výpony na jednej nohe s jednoručkou v ruke. Po každom tréningu lýtka naťahoval asi minútu.

Stehná
Cvik Série Opakovania
Drepy 6 8-12
Leg Press 6 8-12
Predkopávanie 6 12-15
Zakopávanie 6 10-12
Výpady s veľkou činkou 5 15


Lýtka
Cvik Série Opakovania
Výpony v stoji 10 10
Výpony v sede 8 15
Výpony na jednej nohy s jednoručkou 6 12




Článok bol pôvodne vydaný: 8.5.2013.

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
popierame-5-zauzivanych-treningovych-tvrdeniPopierame 5 zaužívaných tréningových tvrdení! budujeme-silne-telo-bez-naciniaBudujeme silné telo bez náčiniastyri-chyby-pri-snahe-budovat-svalyŠtyri chyby pri snahe budovať svalyspalte-takmer-400-kalorii-tymto-tabata-treningomSpáľte takmer 400 kalórii týmto tabata tréningomtri-nevyuzivane-tipy-k-vacsim-rukamTri nevyužívané tipy k väčším rukám
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist