SlovakFitness.sk

Pre ženy 29. 07. 2017

Zahrejte sa na beh ako profesionálka

ikonka
Veľakrát sme na našom portáli spomínali dôležitosť strečingu po tréningu, ale čo je tiež veľmi dôležité je, aby sme sa pred ním poriadne zahriali. A práve my dámy pôjdeme pánom príkladom a povieme si tu niečo o kvalitnom zahriatí pred behom.

Vo všeobecnosti platí, že dostatočným zahriatím zabezpečíte to, že počas samotného tréningu podáte optimálny výkon, či už ide o nejakú formu aeróbnej aktivity (beh, bicyklovanie, plávanie, skoky so švihadlom) alebo o posilňovanie s činkami alebo vlastnou váhou tela. Takisto, čo je veľmi dôležité, tým robíte prevenciu voči zraneniam.

Dôležité však je, že za zahriatie sa nepovažuje strečing. Ten statický bol dokonca vedcami preukázaný ako nepriaznivý. Ak chcete robiť strečing pred cvičením, tak robte dynamický. Dnes si predstavíme štyri cviky, ktorými ma inšpirovala Sian Lewisová a sú ako stvorené na poriadne zahriatie pred behom alebo aktivitou, ktorá si vyžaduje prácu spodnej časti tela.

1. „BOUNDING“



2. CHÔDZA S VYSOKÝMI KOLENAMI



3. CHÔDZA SO ZAKOPÁVANÍM DO ZADKU



4. „CARIOCA“



Každému cviku by ste sa mali venovať aspoň dve minúty a spolu sa zahrievať asi desať. Pomôže vám to pri lepšom rozbehu, zvýši koordináciu, zvýši rýchlosť a uľahčí samotné bežanie. To najdôležitejšie však je, že bude slúžiť ako prevencia zraneniam.

Článok bol pôvodne vydaný: 18.5.2013

Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Magazín úspechu
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist