Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Kulturistika 12. 06. 2019

Tréning kulturistu XXIX. – Juan Morel a tréning chrbta

ikonka
Juan Morel je, podobne ako Victor Martinez, úspešným americkým kulturistom pochádzajúcim z Dominikánskej republiky. Vďaka kulturistike toho dosiahol veľa a preto ani neváha poodhaliť tajomstvá svojho tréningu.

V tejto časti nášho seriálu sa pozrieme na to, ako kulturista, ktorý je profesionálom od roku 2011, trénuje chrbát. U neho sa drží základných cvikov, ktoré ho sprevádzali od začiatkov jeho kulturistických dní, keďže sa s cvičením zoznamoval u vzpieračov.

Morel za svoj rozvoj chrbta ďakujem najmä príťahom v predklone, pri ktorých využíval ťažké váhy. V rovnaký tréning neváhal využívať alternatívu s nadhmatom i podhmatom. Ako tvrdí – pri chrbte treba pestrosť. Do jeho arzenálu cvikov patria aj mŕtve ťahy, príťahy jednoručky, sťahovanie hornej kladky či príťahy spodnej kladky.

Morel zvykne trénovať chrbát dvakrát do týždňa v rámci päťdňového splitu – v druhý deň splitu (po hrudníku a rukách) a v piaty deň (po nohách, hrudníku, pažiach a pred ramenami). Prvý tréning považuje za ťažký, druhý za ľahký.

V predloženom tréningu využíva relatívne vyšší počet opakovaní, kým série drží na úrovni troch. Využíva však hojne supersérie, v ktorých spája dva cviky – výnimkou je len jeden bežná séria mŕtvych ťahov. Rozmanitosť je zrejmá na prvý pohľad.

Morelov tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Mŕtve ťahy (ľahšie)
Zhyby
3 12-15
Superséria:
Mŕtve ťahy (ťažšie)
Príťahy v sede na stroji Hammer Strength
3
8
10
Superséria:
Príťahy v predklone (nadhmat)
Príťahy T-tyče s oporou (podhmat)
3 8
Superséria:
Príťahy T-tyče
Príťahy jednoručky v predklone
3 15
Mŕtve ťahy 3 10


Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist