Pre ženy 15. 06. 2019

Sedem overených tipov, ktoré vám pomôžu k štíhlemu brušku

ikonka
Chcete schudnúť a mať ploché bruško? Kto by nechcel. Je na to potrebná pravidelná fyzická aktivita, napríklad kardiovaskulárny či posilňovací tréning, a vhodná diéta. Urýchliť vám tento proces môžu aj doplnky výživy a nasledujúcich sedem tipov.

Ak chcete mať skutočne štíhle bruško, uistite sa, že budete dodržiavať nasledujúce, časom overené zásady:

1. Lokálne chudnutie nefunguje – štíhla bruško vám neprinesú nekončené tréningy brušných svalov. Lokálne chudnutie v bežným podmienkach nefunguje. Musíte sa venovať kardiovaskulárnemu tréning a posilňovať si svaly celého tela, aby ste chudli z každej jeho časti.

2. Kľúčové je obmedzenie prímu kalórií – chudnutie nie je o eliminovaní určitej živiny alebo určitého jedla, nie je o tom, že budete prijímať celý deň len jeden druh jedla. Môžete jesť čo chcete, pokiaľ je množstvo prijatých kalórií nižšie ako množstvo kalórií vydaných telom.

3. Neignorujte príjem tukov – jednou zo živín, ktorým sa ľudia pri diétach vyhýbať, boli tuky. Je pravdou, že obsahujú veľa kalórií, ale ani tie by ste nemali vynechávať. Snažte sa jesť zdravé druhy a pomôžete si k efektívnejšiemu chudnutiu.

4. Dôležité je piť dostatok vody – voda je veľmi dôležitá pre fungovanie celého tela a jej nedostatok vie negatívne ovplyvniť aj proces chudnutia. Tiež vám dokáže obmedziť pocity hladu.

5. Potrebujete dostatok spánku – všetci sa koncentrujú na cvičenie a diétu, ale dôležitá je aj regenerácia a jej súčasťou je aj spánok. Preto by ste mali dostatočne dlho spávať – minimálne 7 hodín, aby sa telo zregenerovalo a vy mali dostatok energie, aby vás to nelákalo prejedať sa či vynechávať tréningy.

6. Šalát pred každým jedlom pomôže – ak sa chcete naplniť, ak sa chcete uistiť, že toho zjete menej a nasýtite sa, tak pred každým jedlom zjedzte trochu šalátu. Obsahuje málo kalórií a svoju úlohu si splní na jednotku.

7. Večera by mala byť najľahším jedlom dňa – počas noci sa rýchlosť metabolizmu spomalí, čo znamená, že sa prijaté jedlo ľahšie premení na tuky. Preto by mala byť večera ľahká a obsahovať menej kalórií.

Oznam: Od 1. júla do 1. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 2. septembra.

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

O čom píše Úspech.MNE.sk?

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku


Streftec - Webdesign & Media

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk
TOPlist