Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 02. 11. 2019

Výživové tipy pre vybudovanie sexy vyšportovaného tela

ikonka
Ak si chcete vybudovať štíhle a vyšportované telo, ktoré vám bude okolie závidieť, nemôžete sa koncentrovať výhradne na to, čo robíte v posilňovni. Okrem tréningu je dôležité venovať pozornosť aj svojej strave.

Pri budovaní sexy tela by ste mali pravidelne cvičiť s činkami a aj behávať alebo sa venovať inej kardiovaskulárnej aktivite. Tiež by ste si mali dať pozor na to, aby ste dodržiavali týchto päť tipov vo svojej výžive:

1. Jedzte päťkrát za deň
Mali by ste telu dodávať energiu postupne, čo dosiahnete menšími pokrmami prijímanými častejšie počas dňa. Tie vám ani tak nezaťažia tráviaci systém a ľahšie stabilizujú krvný cukor, takže nebudete zažívať prívaly hladu. Mali by ste mať tri hlavné jedlá – raňajky, obed a večeru, ako aj dve menšie – desiatu a olovrant.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Zvýšte príjem bielkovín
Vo svojej strave by ste mali mať rozumný podiel sacharidov, tukov a bielkovín. Práve bielkoviny by ste mali pritom prijímať vo väčšom množstve, aby ste podporili regeneráciu po tréningoch a zároveň dostali pod kontrolu inzulín. Treba si vyberať kvalitné zdroje, ako je kuracie mäso, morčacie mäso, vajcia či nízkotučný grécky jogurt.

3. Znížte príjem cukrov
Spomedzi sacharidov by ste mali uprednostňovať tie komplexné. Jednoduchým a rafinovaným cukrom sa snažte vyhýbať. Vyraďte teda zo stravy biele pečivo, biele cestoviny, sušienky, sladkosti, slané krekry, cereálie, bielu ryžu a čokoľvek, čo obsahuje cukor alebo kukuričný sirup.

4. Pite veľa vody
Telo je tvorené z veľkej časti vodou a inými tekutinami, ktoré sú dôležité pre jeho správne fungovanie. Preto aj vy potrebujete zaistiť dostatočný príjem tekutín, aby telo fungovalo efektívne a mohlo sa koncentrovať aj na vaše fitness ciele.

5. Obmedzte určité druhy nápojov
Pri zvýšení príjmu tekutín by ste však mali dbať na to, čo pijete. Obmedziť by ste mali džúsy, alkohol, sladené nápoje i diétne nápoje. Ak ste smädné, pite čistú vodu. Ak sa chcete zahriať, dajte si čaj bez cukru. Ak potrebujete energiu, dajte si čiernu kávu. Ak si chcete čaj alebo kávu osladiť, môžete využiť napríklad stéviu. Umelým sladidlám sa vyhýbajte.

Sme aj na Instagrame, sledujte nás:
Pozrite si tento príspevok na Instagrame

To je dobrý dôvod 👍

Príspevok, ktorý zdieľa SlovakFitness.sk (@slovakfitness_sk),


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist