Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 30. 01. 2020

Napumpujte hrudník týmto jednoduchým, ale efektívnym tréningom

ikonka
Každá svalová partia je rovnocenná a každej by sa mal venovať rovnaký priestor v rámci tréningu. Jednu však chce mať dokonalú snáď každý chlap. Ak si chcete vybudovať široký a hrubý hrudník, ktorý by ste mohli vystavovať druhým na obdiv, máte tu teraz na to vhodný tréning.

Hrudník sa dá precvičovať rôznymi spôsobmi, ale často sú najlepšie tie jednoduché, ktoré vsádzajú na základy. A taký je aj tento tréning, ktorý zahŕňa len tri dobre známe cviky. Jeho jednoduchosť však nie je žiadnou prekážkou v efektívnosti.

Tento tréning odštartujete na lavičke, kde sa budete venovať klasickému benčpresu. Je síce niekedy považovaný za preceňovaný, ale ak ho vykonávate technicky správne, tak vám prinesie po objemovej a silovej stránke veľké výsledky. Po jednej zahrievacej sérii si dajte tri ostré, v ktorých bez ohrozenia techniky prevedenia urobíte 6-8 opakovaní. Tieto série musíte brať vážne a vyťažiť z nich všetko, pretože sú jadrom vášho tréningu.

Po tlakoch s veľkou činkou prídu na rad tlaky s jednoručkami. Tie však už budete vykonávať na šikmej lavici hlavou hore. Tentoraz urobíte dve ťažké série po 8-10 opakovaní. Aj tu sa pri posledných opakovaniach musíte priblížiť zlyhaniu, aby sa zaručila efektívnosť tréningu.

No a na záver je pripravený cvik, ktorý môže byť v dnešnej dobe trochu podceňovaný – kľuky na bradlách. Urobíte tri série a každú do zlyhania. Ak však už pri jednej sérii urobíte s vlastnou váhou tela 30 a viac opakovaní, mali by ste začať rozmýšľať nad pridaním dodatočnej záťaže.

Medzi cvikmi odpočívajte zhruba jednu minútu.

Jednoduchý a efektívny tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Benčpres 3 6-8
Tlaky s jednoručkami na šikmej lavici 2 8-10
Kľuky na bradlách 3 do zlyhania



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist