Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 02. 05. 2020

Skvelý tréning hornej časti tela, ktorý zvládnete za 15 minút

ikonka
Hľadáte rýchly a efektívny tréning, ktorým by ste si mohli aj v pohodlí domova posilnil a vytvarovať svaly rúk, hrudníka, ramien a chrbta? Potom ste na správnej adrese.

Mnoho žien sa pri cvičení koncentruje na sedacie svaly a nohy, ale aj silný vršok je dôležitý minimálne preto, aby ste mali lepšie držanie tela a mali viac sily využiteľnej v mnohých situáciách bežného života.

Prinášame vám tréning hornej časti tela, ktorý môžete odcvičiť už za 15 minút a efektívne pritom stimulovať svoje svaly k svalovému a silovému rastu.

Pôjde o kruhový tréning a doma ho môžete vykonávať preto, lebo na jeho precvičenie potrebujete len pár jednoručných činiek.

Skladá sa len z piatich cvikov, ktoré budete robiť jeden po druhom bez prestávky. Potom si dáte prestávku na vydýchanie dlhú minútu až dve. Následne celý kruh zopakujete ešte dva- až trikrát. Každý cvik sa snažíte vykonávať v 10 až 12 opakovaniach.

A aké cviky v tréningu využijete? Nebudeme vás už napínať...

Začína sa kľukmi, ktorými zacielite najmä hrudník a ramená, ale aj tricepsy, brucho a spodnú časť chrbta. Následne precvičíte bicepsy a predlaktia bicepsovými zdvihmi, prejdete na tlaky v stoji zamerané na ramená a stimulujúce aj tricepsy. Predposledný cvik bude zameraný na svaly chrbtové – pôjde o príťahy jednoručiek v predklone. Na záver dostanú ešte zabrať tricepsy, ktoré precvičíme tricepsovými extenziami s jednoručkami.

Tréning hornej časti tela
Cvik Série Opakovania
Kľuky 3-4 10-12
Bicepsové zdvihy 3-4 10-12
Tlaky na ramená 3-4 10-12
Príťahy jednoručiek v predklone 3-4 10-12
Tricepsové extenzie s jednoručkami v sede 3-4 10-12
Poznámka: Cvičí sa formou kruhového tréningu.



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist