Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 21. 05. 2020

Spáľte tuky týmto rýchlym tréningom

ikonka
Pripravte sa na tréning, ktorý môžete robiť aj v pohodlí domova. Tréning, ktorým si bez pomoci žiadneho dodatočného náčinia podporíte proces chudnutia a zároveň posilníte svaly len za 25 minút!

Ak ste na ceste za vyrysovaným bruchom, tento tréning sa hodí do vášho plánu. Je jednoduchý, ale to neznamená, že nebude pre vás žiadnou výzvou. Okrem endorfínov sa z vás vyplaví aj množstvo potu. Tento domáci tréning je intenzívny a precvičí celé telo.

Pozostáva zo štyroch kombinácií troch cvikov. Každú kombináciu budete vykonávať 5 minút bez prestávky a v každej budete chodiť dokola od jedného cviku k ďalšiemu a každý urobíte v predpísanom počte opakovaní. Robiť ich budete dovtedy, kým vám nevyprší čas.

Po vypršaní času si oddýchnete 90 sekúnd a prejdete na ďalšiu kombináciu. Tato budete postupovať až dovtedy, kým nebudete mať za sebou päťminútovku štvrtej kombinácie. Do 25 minút budete hotoví.

Prvá kombinácia zahŕňa angličáky (burpees), bear crawl a horolezca (mountain climber). Druhá skákanie cez švihadlo, šprinty na 20 metrov (môže sa nahradiť šprintmi na kardio stroji, ako je rotoped) a vysoké kolená. V tretej absolvujete „korčuliarské“ poskoky do strán, drepy s výskokom a obrátené skracovačky. No a v poslednej budete robiť dvíhanie panvy, jumping jacks a plank jacks. Presné počty opakovaní nájdete v prehľade:

1. kombinácia:
angličáky – 10 opakovaní
bear crawl – 20 metrov
horolezec – 10 opakovaní


3. kombinácia:
skoky cez švihadlo – 50 opakovaní
šprinty – 5x20 metrov
vysoké kolená – 50 opakovaní každou nohou


4. kombinácia:
korčuliar – 20 opakovaní do každej strany
drepy s výskokom – 20 opakovaní
obrátené skracovačky – 20 opakovaní


5. kombinácia:
dvíhanie panvy – 20 opakovaní
jumping jacks – 20 opakovaní
plank jacks – 20 opakovaní



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist