Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 07. 11. 2020

Len 12-minútový tabata tréning, ktorým spálite množstvo kalórií

ikonka
Nemôžete sa vyhovárať na to, že nemáte čas. Ak si chcete zacvičiť, zlepšiť si kondíciu a podporiť spaľovanie tukov, potom vám stačí len niekoľko minút a minimum náčinia, aby ste absolvovali efektívny tabata tréning.

Pod tabatou si mnoho ľudí predstaví štvorminútové peklo, ktoré je výzvou aj pre tých natrénovanejších športovcov. V skutočnosti je to však efektívnym spôsob, ako zužitkovať minimum času pre maximum výsledkov skoro u každého zdravého človeka, ktorý je pripravený vystúpiť zo zóny komfortu.

Typicky sa pri tabate za štyri minúty zvládne osem 20-sekundových intervalov cvičenia v maximálnej intenzite, ktoré sa striedajú s 10-sekundovými intervalmi oddychu.

V tomto 12-minútovom tréningu to všetko absolvujete trikrát, pričom precvičíte svaly celého tela. Potrebujete len pár jednoručných činiek s hmotnosťou, ktorá zodpovedá vašej kondičnej úrovni.

V prvej „fáze“ budete striedať drepy s tlakom nad hlavu a kľuky. Najskôr budete 20 sekúnd robiť prvý cvik, 10 sekúnd si oddýchnete a ďalších 20 sekúnd bude patriť druhému cviku, po ktorom príde ďalšia 10-sekundová pauza. Toto zopakujete celkovo štyrikrát.

Potom obdobným spôsobom odcvičíte aj ďalšie dve fázy. V druhej sa kombinujú sumo drepy a príťahy jednoručiek v predklone, v tretej sekanie dreva s jednoručkou doprava a sekanie dreva s jednoručkou doľava. Medzi fázami v ideálnom prípade neodpočívame, ale ak to spočiatku potrebujete, môžete si dať medzi nimi minútovú prestávku.

12-minútový tabata tréning
Cvik Série Opakovania
Fáza č. 1
Drepy s tlakom jednoručiek nad hlavu 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd
Kľuky 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd
Fáza č. 2
Sumo drepy 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd
Príťahy jednoručiek v predklone 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd
Fáza č. 3
Sekanie dreva jednoručkou doprava 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd
Sekanie dreva jednoručkou doľava 4 20 sekúnd
Oddych 4 10 sekúnd


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist