InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning legendy XXXIX. – Ronnie Coleman a chrbát s tricepsom

20. januára 2021
Tréning legendy XXXIX. – Ronnie Coleman a chrbát s tricepsom
Ronnie Coleman je skutočná kulturistická legenda, a preto sa s ním v tomto seriáli stretávame opäť. Tentoraz sa pozrieme na to, ako trénuje chrbát a tricepsy.

Osemnásobný víťaz Mr. Olympia mal bližšie k tréningu s ťažkými váhami a veľkou intenzitou. A hoci v úvode kariéry holdoval skôr k vzpieračským rozsahom, nebolo pre neho ničím zvláštnym, ak sa s veľkou váhou niekedy pokúšal robiť vyšší počet opakovaní. A to platilo aj o tomto tréningu chrbta a tricepsov.

Na rad prišiel v utorok, deň po tréningu nôh. Ďalšie dni absolvoval ešte ramená, hrudník s bicepsom, opäť nohy, opäť hrudník s tricepsom a bruchom. V nedeľu oddychoval.

Článok pokračuje pod reklamou


Utorkový tréning zahŕňa sedem rôznych cvikov, z ktorých prvé štyri boli zamerané na chrbát a posledné tri na triceps. Každý cvik robil v troch sériách po 15-20 opakovaní.

Prvá časť tréning patrila väčšej svalovej partii, ktorú postupne precvičil s príťahmi veľkej činky v predklone, príťahmi T-tyče v ľahu (na bruchu), príťahmi jednoručnej činky v predklone a širokým sťahovaním hornej kladky.

Triceps precvičil najskôr kľukmi na bradlách, potom prešiel na tricepsové extenzie jednoručky za hlavou v stoji a na záver ešte urobil francúzske tlaky v ľahu.

Ronnie Coleman - tréning chrbta a tricepsu
Cvik Série Opakovania
Príťahy veľkej činky v predklone 3 15-20
Príťahy T-tyče v ľahu 3 15-20
Príťahy jednoručky v predklone 3 15-20
Sťahovanie hornej kladky naširoko 3 15-20
Kľuky na bradlách 3 15-20
Extenzie jednoručky za hlavou v stoji 3 15-20
Francúzske tlaky 3 15-20



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist