Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Kulturistika 20. 01. 2021

Tréning legendy XXXIX. – Ronnie Coleman a chrbát s tricepsom

ikonka
Ronnie Coleman je skutočná kulturistická legenda, a preto sa s ním v tomto seriáli stretávame opäť. Tentoraz sa pozrieme na to, ako trénuje chrbát a tricepsy.

Osemnásobný víťaz Mr. Olympia mal bližšie k tréningu s ťažkými váhami a veľkou intenzitou. A hoci v úvode kariéry holdoval skôr k vzpieračským rozsahom, nebolo pre neho ničím zvláštnym, ak sa s veľkou váhou niekedy pokúšal robiť vyšší počet opakovaní. A to platilo aj o tomto tréningu chrbta a tricepsov.

Na rad prišiel v utorok, deň po tréningu nôh. Ďalšie dni absolvoval ešte ramená, hrudník s bicepsom, opäť nohy, opäť hrudník s tricepsom a bruchom. V nedeľu oddychoval.

Utorkový tréning zahŕňa sedem rôznych cvikov, z ktorých prvé štyri boli zamerané na chrbát a posledné tri na triceps. Každý cvik robil v troch sériách po 15-20 opakovaní.

Prvá časť tréning patrila väčšej svalovej partii, ktorú postupne precvičil s príťahmi veľkej činky v predklone, príťahmi T-tyče v ľahu (na bruchu), príťahmi jednoručnej činky v predklone a širokým sťahovaním hornej kladky.

Triceps precvičil najskôr kľukmi na bradlách, potom prešiel na tricepsové extenzie jednoručky za hlavou v stoji a na záver ešte urobil francúzske tlaky v ľahu.

Ronnie Coleman - tréning chrbta a tricepsu
Cvik Série Opakovania
Príťahy veľkej činky v predklone 3 15-20
Príťahy T-tyče v ľahu 3 15-20
Príťahy jednoručky v predklone 3 15-20
Sťahovanie hornej kladky naširoko 3 15-20
Kľuky na bradlách 3 15-20
Extenzie jednoručky za hlavou v stoji 3 15-20
Francúzske tlaky 3 15-20


Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2021 SlovakFitness.sk TOPlist