InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Chcete zmeniť svoj telesný typ? Skúste to s týmto tréningom

Autorka: Lucka  /   05. februára 2022
Chcete zmeniť svoj telesný typ? Skúste to s týmto tréningom
Asi dobre viete, aké prínosy má každodenné prechádzanie sa. Rýchla chôdza vám pomôže páliť kalórie, podporí chudnutie, dodá vám energiu, podporí kreativitu a zníži riziko predčasného úmrtia. Jednu vec však nedokáže – významne nezmení vaše telo.

Ak chcete zmeniť svoj telesný typ, cvičenie v miernej intenzite, akým je aj chôdza, vám k tomu nepomôžu. Ako hovorí tréner celebrít Eren Legend, ak budete robiť len kardio a vaše telo má tvar hrušky, tak môžete očakávať len to, že sa stanete menšou hruškou.

Akým spôsobom tak pozmeniť svoj telesný typ významne? Jediným riešením zmeny telesnej kompozície je vykonávať cvičenia s odporom. Jednoducho povedané, venovať sa posilňovaniu.

Článok pokračuje pod reklamou


To vám okrem chudnutia pomôže so správnu výživou dosiahnuť väčšie transformačné ciele. Už len schudnutie niekoľko kilogramov a vybudovanie pekne tvarovaného tela stojí za to, aby ste sa posilňovaniu venovali. Nemusíte sa báť, že sa vďaka nemu stanete klonom kulturistu.

Ak chcete schudnúť a zmeniť typ svojho tela, vyskúšajte tento tréning od Williama Mayleho:

1. Väzenské drepy
Dajte si ruky za hlavu, prekrížte ich v prstoch. Postavte sa s nohami na šírku ramien a špičky nasmerujte jemne do strán. Drep urobte taký hlboký, ako môžete. Cvičte 30 sekúnd, potom si dajte 10 sekúnd prestávku.

2. Seal Jumps
Vykonávajte poskoky s odrazom znožmo, tiež známe ako jumping jacks, ale keď dopadnete nohami na sem, tak rukami pred sebou aj tlesknite. Taktiež cvičte 30 sekúnd a následne 10 sekúnd oddychujte.

3. Kľuky
Umiestnite ruky na podlahu asi na šírku ramien. Telo sa snažte udržať rovné, napnite brušné svaly a lopatky dajte k sebe. Spúšťajte sa k zemi až kým od nej nie je hrudník vzdialený asi 2-3 centimetre. Robte ich 30 sekúnd pred 10 sekundami pauzy.

4. Bočné skoky
Skočte do pravej strany a dopadnite na pravú nohu. Odrazte sa pravou nohou a skočte naspäť do ľavej strany na ľavú nohu, aby ste obdobne začali ďalšie opakovanie. Skáčte 30 sekúnd a následne sa 10 sekúnd vydýchavajte.

Keď odcvičíte posledný cvik, vráťte sa k prvému a všetky si prejdite znova. Takto ich absolvujte podľa potreby 3- až 6-krát.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist