InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning fitness modela XIII. – Dave Dreas a celý tréningový týždeň

23. 2. 2022
Tréning fitness modela XIII. – Dave Dreas a celý tréningový týždeň
Dave Dreas je americký fitness model a osobný tréner, ktorý sa k fitness životnému štýlu dostal počas štúdií na vysokej škole. V súčasností patrí medzi najpopulárnejšie osoby vo svojom odvetví v zámorí. My sa pozrieme na to, ako vyzerá jeho tréningový týždeň.

Rodák z Minnesoty sa posilňovaniu venuje päťkrát do týždňa. Cvičí v pracovné dni a víkend venuje regenerácii. Do každého tréningu ide s rovnakou filozofiou – urobiť toľko opakovaní, že už ďalšie nezvládne urobiť.

Na úvod začína hrudníkom, ktorý precvičí piatimi cvikmi prevažne v 4 sériách. Hornej časti tela dopraje oddych v utorok, kedy piatimi cvikmi, tiež prevažne v štyroch sériách, precvičí nohy. V stredu sú na rade ramená, vo štvrtok chrbát. Aj pri nich absolvuje päť cvikov a s výnimkou jedného všetky v štyroch sériách. Piatok patrí rukám – tri cviky na bicepsy strieda s troma cvikmi na tricepsy. Opäť prevažujú štyri série na každý cvik.

Článok pokračuje pod reklamou


Okrem posilňovania sa Dreas, samozrejme, venuje aj kardio tréningu. Ten zaraďuje do svojho programu podľa potreby. Uprednostňuje pritom vysoko intenzívny intervalový tréning, ktorý je síce náročnejší, ale je kratší a teda aj efektívnejší.

Pondelok - hrudník
Cvik Série Opakovania
Tlaky na stroji 4 15
Tlaky v ľahu s jednoručkami 4 10
Šikmé tlaky na stroji 4 10
Strihy na protismerných kladkách 4 10
Kľuky 5 do zlyhania

Utorok - nohy
Cvik Série Opakovania
Predkopávanie 4 15
Leg Press 4 10
Hacken drepy 4 8
Drepy 4 8-10
Výpady v chôdzi (bez závažia) 2 do zlyhania

Streda - ramená
Cvik Série Opakovania
Tlaky s jednoručkami 4 10
Upažovanie s jednoručkami 4 12
Striedavé tlaky v sede 4 8
Predpažovanie na spodnej kladke 4 12
Zapažovanie na stroji 4 10

Štvrtok - chrbát
Cvik Série Opakovania
Zhyby s asistenciou 5 15
Príťahy hornej kladky so širokým paralelným úchopom 4 10
Veslovanie 4 10
Mŕtve ťahy zo stojana 4 10
Príťahy T-tyče v predklone 4 8

Piatok - ruky
Cvik Série Opakovania
Kladivové zdvihy 4 10
Stláčanie kladky s lanovým adaptérom 4 10
Bicepsové zdvihy s veľkou činkou 5 8
Extanzie za hlavou na kladke s lanovým adeptérom 4 10
Bicepsové zdvihy s oporou v lakťoch 4 8 každou rukou
Kľuky na bradlách 4 do zlyhania



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist