InstagramFacebookYoutube
Tréning

Dva tréningy na spaľovanie tukov a zrýchlenie metabolizmu

12. 5. 2022
Dva tréningy na spaľovanie tukov a zrýchlenie metabolizmu
Rýchly metabolizmus je veľkým pomocníkom v ceste za chudším telom. Chcete si ho podporiť v maximálnej možnej miere za krátky čas? Tak potom vyskúšajte nasledujúce dva tréningy.

Oba tréningy vám pomôžu zrýchliť metabolizmus na niekoľko hodín po docvičení, vďaka čomu vaše telo využije viac energie v pokojovom stave. To bude viesť k efektívnejšiemu chudnutiu. Jeden tréning je dokonca zložený len z cvikov, pri ktorých nepotrebujete žiadne náčinie.

Tréning s využitím vlastnej váhy tela

Ak chcete využívať len cviky s váhou vlastného tela, potom je jeden z najlepších spôsobov spojiť si ich do zložených sérií. Tento tréning pozostáva zo siedmich cvikov, ktoré tvoria dve supersérie a jednu trojsériu. Vďaka tomu vás vyšťavia a vybudujú kondičku. Cviky v každej zloženej sérii robte bez prestávky po sebe. Medzi sériami oddychujte nanajvýš 60 sekúnd.

Článok pokračuje pod reklamou


Tréning bez náčinia
Cvik Série Opakovania
Superséria:
Obrátené príťahy
Skracovačky
4
do zlyhania
12-15
Superséria:
Turecký vztyk bez záťaže (striedavo)
Drepy na jednej nohe
4
5 každou stranou
6 každou nohou
Trojséria:
Dvíhanie nôh v ľahu (môžete aj vo vise)
Kľuky s vyloženými nohami
Kľuky
4 12-15
do zlyhania
do zlyhania

Kruhový tréning založený na ťahoch a tlakoch

Tento tréning pozostáva len zo štyroch cvikov, ale to neznamená, že to bude „brnkačka“. Potrebujete naň jednu jednoručnú činku alebo kettlebell, hrazdu a bradlá. Cvičí sa kruhovo, čo znamená, že každý cvik urobíte raz bez prestávky medzi cvikmi. Po poslednom cviku oddychujete 90 sekúnd. Celkovo urobíte až šesť takýchto okruhov a po polovici to začnete cítiť.

Kruhový tréning
Cvik Série Opakovania
Zhyby 6 8-10
Jednoručný trh s jednoručkou (striedavo) 6-8 každou rukou
Kľuky na bradlách 8-10
Horolezec (mountain climber) 6-8 každou nohou



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist