InstagramFacebookYoutube
Kulturistika

Tréning kulturistu (44. časť) – Guy Cisternino a hrudník

1. 6. 2022
Tréning kulturistu (44. časť) – Guy Cisternino a hrudník
V 44. časti nášho seriálu o tréningoch profesionálnych kulturistov sa pozrieme na Guya Cisternina a jeho tréning prsných svalov.

Ako už priezvisko napovedaná, americký kulturista sa narodil talianskym rodičom, ktorí žili na východnom pobreží USA v New Jersey.

Od malička ho fascinoval šport a cvičenie, k čomu ho doviedol jeho otec. Ten hrával futbal a venoval sa aj boxu, vďaka čomu mal vypracovanú postavu.

Článok pokračuje pod reklamou


Aj Guy hrával futbal, ale po vstupe na vysokú školu sa začal viac venovať posilňovaniu. V posilňovni trávil hodiny a rýchlo sa to pretavilo do výsledkov.

Pokroky ho tešili a keď sa dozvedel o možnosti súťažiť v kulturistike, začal sa jej venovať naplno. Od roku 2008 je aj profesionálom, pričom ho pravidelne môžeme vidieť aj na popredných súťažiach.

Pokiaľ ide o tréning, veci nerád komplikuje. Dôkazom toho je aj tento tréning hrudníka, v ktorom kladie dôraz na základné cviky s využitím ťažkých váh a tzv. pyramíde, pri ktorej pri každej sérii zvyšuje záťaž.

Pri prvom cviku sa aj zahreje dvoma sériami a až potom ide na tie pracovné. Pri šikmých tlakoch na stroji Hammer Stregth pritom v spodnej pozícii pohyb preruší pred ďalším výtlakom. Po šikmých tlakoch urobí na rovnakom stroji aj rovné.

Tretím cvikom sú už tlaky s jednoručnými činkami, ktoré robí na šikmej lavici s negatívnym sklonom. Následne prejdete na rozpažovania na protismerných kladkách a záverečným cvikom je HEX press na šikmej lavici hlavou hore.

HEX press je cvik, ktorý podľa mena poznať nemusíte, ale keď ho uvidíte, budete vedieť, o čo ide. Jednoručkami robíte tlaky, pričom obe sú stlačené oproti sebe a dlane smerujú k sebe. Pomáha tvarovať vnútornú stranu prsných svalov.

Tu už je kompletný rozpis:

Guy Cisternino - Tréning hrudníka
Cvik Série Opakovania
Šikmé tlaky na stroji Hammer Strength 2 zahrievacie
3 pracovné
10-12
Rovné tlaky na stroji Hammer Str. 4 10-12
Tlaky s jednoručkami hlavou dole 4 10-12
Rozpažovanie na protismerných kladkách 4 10-12
HEX press na šikmej lavici 3 15



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist