SlovakFitness.sk

Pre ženy 26. 08. 2017

Ženy so zápisníkom spália viac tukov

ikonka
Mnoho ľudí to robí neuvedomelo, mnoho cielene. Pri výžive si držia zápisník, do ktorého si zapisujú svoje ciele, plány a dosiahnuté výsledky. Štúdie teraz odhaľujú, že tieto osoby sú úspešnejšie pri chudnutí ako tie, ktoré tak nerobia.

Nie je to nová ani prevratná stratégia, ale ak chcete schudnúť a spáliť, čo najviac tukov, mali by ste si viesť takýto typ zápisníka. Ak si doňho budete poctivo všetko zapisovať, zžijete sa s ním a budete dodržiavať plán v ňom zapísaný, dosiahnete úspech aj vy.

Kontrolovaný prístup k diéte totiž vedie k tomu, že sa zníži pravdepodobnosť nedisciplinovanosti, nebudete vynechávať jedlá a nebudete jesť to, čo je vo vašej snahe kontraproduktívne.

Navyše, stanovené ciele na papiere, ktoré si neustále pripomínate, vedú k väčšej koncentrácii na ich dosiahnutie, čo takisto významnou mierou prispieva k úspechu. Navyše, ak máte aj napísané kroky, ktoré musíte urobiť, nemusíte nad ničím premýšľať a len sa ich držať.

Ako motivačný faktor pri tejto stratégii funguje aj skutočnosť, že svoje ciele a plány budete po čase musieť skontrolovať a zhodnotiť, ako sa vám darilo. A nebude príjemne zapisovať, že ste sklamali. A keď uspejete prvý raz, napíšete si, že ste to dokázali, to vás popoženie pred ďalším obdobím snaženia.

Nie sú to len výmysly, ale aj vedecký overený fakt. Vedci z Výskumného centra rakoviny Freda Hutchinsona zistili, že ženy, ktoré si pravidelne viedli výživový zápisník, schudli o tri kilogramy viac ako tie, ktoré tak nerobili.

Ak neviete, ako začať so zapisovaním svojich pokrokov, prinášame vám aj nasledujúce tipy:

1. Pri zapisovaní buďte úprimné a zapíšte si všetko čo zjete, aj to zlé, ktoré u vás spôsobuje výčitky.

2. Zapisujte si všetko presne, napíšte, koľko gramov čoho ste zjedli. Čítajte si etikety na potravinách.

3. Zahrňte do zapisovania aj podrobnosti toho, ako boli potraviny pripravené a aké prísady ste do nich pridali.

4. Buďte konzistentné a zápisník si neustále noste pri sebe. Ak preferujete moderné technológie, stiahnite si aplikáciu do vášho telefónu.

A ak nie ste príliš organizačne schopné osoby, najľahšie bude bez stanovovanie cieľov a zapisovania krokov viesť si len zápisník, do ktorého budete písať len to, čo a kedy ste zjedli. Už len to vám pomáha dodať impulz, aby ste jedli zdravo tak, aby ste svoj cieľ o nižšej váhe naplnili.

Článok bol pôvodne publikovaný: 31.08.2013.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženyako-chudnut-pocas-robenia-kazdodennych-cinnostiAko chudnúť počas robenia každodenných činností?katie-holmes-sa-zdoverila-o-jej-novom-oblubenom-treninguKatie Holmes sa zdôverila o jej novom obľúbenom tréningudostali-ste-kompliment-takto-nan-nereagujteDostali ste kompliment? Takto naň nereagujtetrening-celeho-tela-ktory-mozete-robit-hocikde-na-schodochTréning celého tela, ktorý môžete robiť hocikde na schodoch
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist