Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Pre ženy 11. 07. 2020

Dvoma cvikmi k posilneniu tela i spáleniu tukov

ikonka
Ste prívrženkyňou minimalizmu? Máte vrásky na čele, keď pred sebou vidíte komplikované tréningové plány? Ak je pravda jedno, či druhé, máme pre vás dobrú správu – tréning si môžete zjednodušiť tak, že budete potrebovať len dva cviky!

Ak chcete svoj tréning minimalizovať, maximálne zjednodušiť a zároveň sa uistiť, že budete dosahovať výsledky, prinášame vám dva skvelé cviky, ktoré vám v kombinácii pomôžu spevniť celé telo a zároveň napomôžu k páleniu tukov.

Prvý z dvojice cvikov bude zameraný na hornú časť tela, druhý na spodnú a svojim dynamickým prevedením aj pomôže zvýrazniť kalorický výdaj a zlepšiť kondíciu. Oba cviky budete robiť v rozsahu 10-12 opakovaní a podľa stupňa svojej pripravenosti v troch až šiestich sériách. O aké cviky ide?

1. Kľuky s príťahmi

Pri tomto cviku sú prepojené tlaky a príťahy. O tlakovú časť sa postarajú klasické kľuky (hovorovo kliky) a o ťahovú príťahy jednoručky. Precvičíte tak hrudník, chrbát, ramená, ale aj tricepsy, bicepsy a stred tela – brucho i spodnú časť chrbta. Možno chvíľu potrvá, kým si na cvik zvyknete, ale potom budete z neho čerpať veľké výhody.

Budete pri ňom potrebovať pár jednoručiek. Tie sú položené na zemi a držíme sa ich rukami tak, že budú od seba na šírku ramien, prípadne o trochu ďalej. Urobíme klasický kľuk a v hornej polohe sa zastavíme. Jednou rukou k sebe pritiahneme jednoručku a vrátime ju na zem. To isté urobíme s druhou rukou a vrátime sa do spodnej polohy kľuku. Opakujeme až kým neurobíme predpísaný počet opakovaní.



2. Drepy s výskokom

Klasické drepy sú všetko, čo potrebujete na to, aby ste zapracovali na spodnej časti tela. Do akcie zapájajú hlavne stehná a sedacie svaly, ale precvičíte nimi aj lýtka a stred tela. Následný výskok buduje explozívnu silu a slúži aj ako nástroj k zlepšeniu kondície a maximalizovaniu výdaju energie. Začiatočníčky môžu cvik vykonávať bez záťaže, pokročilé môžu do rúk uchopiť ľahšie jednoručné činky a držať ich popri tele.

?

Článok bol pôvodne vydaný 12.04.2014.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist