Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Tréning 25. 07. 2019

Vypracujte si brucho fitness modela!

ikonka
Profesionál z federácie IFBB a známy fitness model Tobias Young pre americký magazín MuscleMag zdieľal tajomstvá svojho brušného svalstva, ktoré môžu poskytnúť užitočné informácie aj pre vašu snahu vybudovať si tehličky.

Čo treba na to, aby ste vybudovali brucho fitness modela? V prvom rade treba spomenúť, že je na to veľmi dôležitá diéta. „Ak sa nestaráte o svoju diétu, budete mať určite ťažšie vidieť svoje brušné svaly,“ konštatuje Young.

Tobias si tréning brucha príliš nekomplikuje. Behom jednej tréningovej jednotky robí len dva až tri cviky. Vždy je jeden zameraný na dolnú časť rušných svalov, druhý na hornú a tretí na šikmú. Zloženie cvikov pravidelne strieda. Často trénuje s dodatočnou záťažou a intenzitu zvyšuje technikami ako sú supersérie, zhadzované série či „rest-pause“.

Článok pokračuje pod reklamou


Brucho precvičuje trikrát do týždňa a šesťkrát sa venuje aj kardio tréningu, ktorý je dôležitou súčasťou v snahe získať vytúžene tehličky. Young preferuje kardio v miernom tempe, ktoré trvá niekedy až 45 minút. Tréningy, ktoré strieda, môžu vyzerať nasledujúco:

Tréning brucha č. 1
Cvik Série Opakovania
Skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Obrátené skracovačky 4 25, 25, 20, 20
Šikmé skracovačky 4 35, 35, 30, 30


Tréning brucha č. 2
Cvik Série Opakovania
Dvojité skracovačky 3 30, 30, 25
Doska 3 1 minúta
Bicykel 3 20, 20, 20


Tréning brucha č. 3
Cvik Série Opakovania
Skracovačky na fitlopte 3 30, 30, 30
Vytáčanie trupu 2 50
Skracovačky na šikmej lavičke 4 30, 25, 20, 15


Tréning brucha č. 4
Cvik Série Opakovania
Dvíhanie vystretých nôh vo vise 4 do zlyhania
Príťahy kolien vo vise 4 do zlyhania
Bočné príťahy kolien vo vise 3 25, 25, 25


zdroj: MuscleMag

Článok bol pôvodne vydaný: 01.05.2014.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist