SlovakFitness.sk

Pre ženy 25. 10. 2014

Tréning ramien pre ženy, ktoré chcú hmotu i vytrvalosť

ikonka
Chcete si vybudovať väčšie ramená a popracovať na ich odolnosti? Vyskúšajte nasledujúce rady k tomu, aby ste svoje túžby pretavili do reality.

Ramená sú svalovou partiou, ktorá dokáže potrápiť mužov i ženy. Prírastky prichádzajú pomaly a ťažké sa tvarujú. Program, v ktorom využijeme zhadzované série, by však mohol byť cestou správnym smerom.

Zhadzované série sú predĺžené série, v ktorých urobíte viac opakovaní tým, že niekoľkokrát počas nich znížite váhu, aby ste udržali v svaloch napätie a stimulovali ich k rastu.

Aby ste tento princíp lepšie pochopili, predstavte si, že cvičíte tlaky s 8kg jednoručkami. Urobíte s nimi napríklad sedem opakovaní a už ďalšie urobiť nemôžete. Vtedy do rúk chytíte 5kg jednoručky, s ktorými opäť urobíte najviac opakovaní, koľko zvládnete. Následne opäť znížite váhu dajme tomu na 3 kg a po zlyhaní so sériou skončíte.

Už teraz zrejme tušíte, že pôjde o intenzívne cvičenie. Ide naozaj o veľkú intenzitu, a preto by ste ich nemali aplikovať v tréningu viac ako raz do týždňa. Môžete ich využitie pokojne striedať s tréningami s bežnými sériami. Ich využitie je však základom pre väčšie svaly i väčšiu svalovú výdrž.

Na záver už len stačí predložiť ukážkový tréning. Je zložený z troch cvikov, ktoré budete robiť v troch zhadzovacích sériách. Prestávky medzi nimi držte na úrovni 2 či 3 minút. Už po pár týždňoch spozorujete rozdiel.

Komplexný tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Upažovanie s jednoručkami 3 do zlyhania
Tlaky na ramená s jednoručkami 3 do zlyhania
Upažovanie s jednoručkami v predklone 3 do zlyhania


Oznam: Od 2. júla do 2. septembra vám budeme v letnom režime prinášať články, ktoré sme publikovali pred rokmi, ale boli už zabudnuté. Úplne nové články prídu na rad opäť od 3. septembra.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
ako-cvicit-jogu-zaklady-pre-zaciatocnickyAko cvičiť jogu - základy pre začiatočníčky damy-zoznamte-sa-s-kettlebellDámy, zoznámte sa s kettlebell zeny-nedostatok-vitaminu-d-a-chudnutieŽeny, nedostatok vitamínu D a chudnutieskvely-cvik-na-brucho-ktory-by-mala-vyskusat-kazda-zenaSkvelý cvik na brucho, ktorý by mala vyskúšať každá žena chudnite-a-budujte-silu-stvortyzdnovy-treningovy-plan-pre-zenyChudnite a budujte silu: Štvortýždňový tréningový plán pre ženy
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Neprehliadnite
Najnovšie články
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
Databáza cvikov
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist