InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Tréning ramien pre ženy, ktoré chcú hmotu i vytrvalosť

Autorka: Lucka  /   25. októbra 2014
Tréning ramien pre ženy, ktoré chcú hmotu i vytrvalosť
Chcete si vybudovať väčšie ramená a popracovať na ich odolnosti? Vyskúšajte nasledujúce rady k tomu, aby ste svoje túžby pretavili do reality.

Ramená sú svalovou partiou, ktorá dokáže potrápiť mužov i ženy. Prírastky prichádzajú pomaly a ťažké sa tvarujú. Program, v ktorom využijeme zhadzované série, by však mohol byť cestou správnym smerom.

Zhadzované série sú predĺžené série, v ktorých urobíte viac opakovaní tým, že niekoľkokrát počas nich znížite váhu, aby ste udržali v svaloch napätie a stimulovali ich k rastu.

Článok pokračuje pod reklamou


Aby ste tento princíp lepšie pochopili, predstavte si, že cvičíte tlaky s 8kg jednoručkami. Urobíte s nimi napríklad sedem opakovaní a už ďalšie urobiť nemôžete. Vtedy do rúk chytíte 5kg jednoručky, s ktorými opäť urobíte najviac opakovaní, koľko zvládnete. Následne opäť znížite váhu dajme tomu na 3 kg a po zlyhaní so sériou skončíte.

Už teraz zrejme tušíte, že pôjde o intenzívne cvičenie. Ide naozaj o veľkú intenzitu, a preto by ste ich nemali aplikovať v tréningu viac ako raz do týždňa. Môžete ich využitie pokojne striedať s tréningami s bežnými sériami. Ich využitie je však základom pre väčšie svaly i väčšiu svalovú výdrž.

Na záver už len stačí predložiť ukážkový tréning. Je zložený z troch cvikov, ktoré budete robiť v troch zhadzovacích sériách. Prestávky medzi nimi držte na úrovni 2 či 3 minút. Už po pár týždňoch spozorujete rozdiel.

Komplexný tréning chrbta
Cvik Série Opakovania
Upažovanie s jednoručkami 3 do zlyhania
Tlaky na ramená s jednoručkami 3 do zlyhania
Upažovanie s jednoručkami v predklone 3 do zlyhania



Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist