InstagramFacebookYoutube
Pre ženy

Skratky, ktoré pri chudnutí skutočne fungujú

28. augusta 2021
Skratky, ktoré pri chudnutí skutočne fungujú
Mnoho žien sa snaží schudnúť. To nie je nič nezvyčajné. Netradičné nie je ani to, že chcú svoj cieľ dosiahnuť čo najrýchlejšie a možno čo najpohodlnejšie. Preto skúšajú rôzne diéty a suplementy, ktoré by mali fungovať ako skratka. Väčšina z nich však nefunguje. My prinášame sedem takých, ktoré však naozaj urýchlia vašu cestu za vysnívanou postavou.

1. Prestaňte piť alkohol

Pre niekoho to bude maličkosť, pre niekoho je zase ťažké predstaviť si večer bez alkoholu. Keď však prestanete piť alkohol, môžete si cestu za schudnutím uľahčiť. Nemusíte sa ho zbaviť doživotne, ale ak chcete podporiť chudnutie, tak tento krok vyskúšajte.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Nejedzte po deviatej večer

Snažte sa obmedziť konzumáciu jedál po večeri. Zvykom je, že si ľudia ešte vo večerných hodinách sadnú pred televízor a pohostia sa maličkosťami, ktoré však významne narušujú proces chudnutia. Ak to prestanete robiť, výsledky sa dostavia pomerne rýchlo.

3. Pite viac vody

Priniesli sme už jeden zákaz súvisiaci s pitím, ale tento raz vám prikážeme piť viac. A to čistú vodu. Vďaka tomu, že sa udržíte hydratované, bude vaše telo fungovať optimálne, ľahšie budete prichádzať o tuky a nižší apetít budete mať počas dňa.

4. Poriadne sa vyspite

Čo je také ťažké na spaní? Doprajte si dostatok spánku. Stačí, ak budete späť osem hodín a pozitívne sa to prejaví aj na chudnutí. Okrem vplyvu na hormóny, ktoré znížia cez deň apetít, budete mať aj viac energie na kvalitný tréning.

5. Kardiu venujte menej času

Áno, čítate dobre. Radíme vám, aby ste cvičili menej. Týka sa to kardiovaskulárneho cvičenia, kedy nepotrebujete behať hodinu vkuse. Efektívnejšie je kratšie cvičenie založené na vysoko intenzívnych intervaloch. Nemusíte cvičiť ani 20 minút.

6. Pite kávu

Čistá káva osladená trebárs stéviou je ideálnym nápojom pri chudnutí. Kofeín zvýši uvoľňovanie voľných mastných kyselín do krvného obehu, ktoré spôsobia, že budete trénovať dlhšie a tvrdšie. Takisto potláča chuť do jedla.

7. Jedzte pravidelne bielkoviny a vlákninu

V každom jedle, ktoré v priebehu dňa skonzumujete, by ste mali mať obsiahnuté dostatočné množstvo bielkovín a vlákniny. Vďaka tomu budete dlhšie sýte.

Zdroj: WomensHeatlth

Článok bol pôvodne vydaný 28.02.2015.


Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist