Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:

Kľuky s úzkym úchopom


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: Hrudník
Potrebná výbava: -

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Ľahneme si na podlahu tak, že čelo smeruje k nej. Ruky máme umiestnené od seba užšie ako je šírka ramien, pričom palce smerujú k sebe a obe ruky spolu vytvárajú na podlahe akoby trojuholník. Podlahy sa dotýkajú len dlane a špičky nôh. Nohy sú, rovnako ako aj celé telo, vystreté a sú tesne vedľa seba alebo na široko od sebe pre lepší balans (1). Pomaly sa spolu s nádychom z počiatočnej pozície spúšťame krčením rúk v lakti dole (2), pričom pohýb je len v ramennom a lakťovom kĺbe. Lakte sa snažíme držať pri tele. Následne s výdychom telo vytlačíme vystretím rúk do počiatočnej, hornej polohy.



E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist