InstagramFacebookYoutube

Kľuky s úzkym úchopom


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: Hrudník
Potrebná výbava: -

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Ľahneme si na podlahu tak, že čelo smeruje k nej. Ruky máme umiestnené od seba užšie ako je šírka ramien, pričom palce smerujú k sebe a obe ruky spolu vytvárajú na podlahe akoby trojuholník. Podlahy sa dotýkajú len dlane a špičky nôh. Nohy sú, rovnako ako aj celé telo, vystreté a sú tesne vedľa seba alebo na široko od sebe pre lepší balans (1). Pomaly sa spolu s nádychom z počiatočnej pozície spúšťame krčením rúk v lakti dole (2), pričom pohýb je len v ramennom a lakťovom kĺbe. Lakte sa snažíme držať pri tele. Následne s výdychom telo vytlačíme vystretím rúk do počiatočnej, hornej polohy.



Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist