InstagramFacebookYoutube

Pullover


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Hrudník
Ďalšie zapojené svaly: Ramená
Potrebná výbava: Jednoručka, lavičke

Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Uchytíme si do rúk jednoručku a ľahneme si na lavičku tak, že na jej dotýkajú zadok, chrbát a hlava. Jednoručku si uchytíme oboma rukami za vnútorný kotúč (z vyššej strany činky). Činku umiestnime nad hrudník, pričom ruky necháme v lakti mierne pokrčené (1). Nevystierame ich ani počas pohybu. Nadýchneme sa a činku pomaly spúšťame za hlavu až po bod, kedy je nadlaktie rovnobežné s trupom (2). S výdychom činku vrátime do počiatočnej pozície.

Tip: Pullover sa dá vykonávať aj tak, že si ľahneme na lavičku naprieč. Tak ako je to znázornené na videu.



Najnovšie články

Zlepšite si v zime náladu týmito 6 tipmi

Zlepšite si v zime náladu týmito 6 tipmi

Vegánska diéta: Najlepšie zdroje bielkovín, železa či vápnika

Vegánska diéta: Najlepšie zdroje bielkovín, železa či vápnika

Prečo hviezdy NFL jedávajú lososa, sladké zemiaky a hummus?

Prečo hviezdy NFL jedávajú lososa, sladké zemiaky a hummus?

Veľký chrbát? Tieto 4 pravidlá vás k nemu dovedú

Veľký chrbát? Tieto 4 pravidlá vás k nemu dovedú

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist