InstagramFacebookYoutube

Rozpažovanie na šikmej lavici (hlavou hore)


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Hrudník
Ďalšie zapojené svaly: Ramená
Potrebná výbava: Jednoručky, šikmá lavička

Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Nadhmatom uchopíme do rúk jednoručky a ľahneme si na šikmú lavičku s 30- až 45-stupňovým sklonom. Nohy máme umiestnené pevne na podlahe. Činky vytlačíme nad telo tak, že ruky sú zhruba kolmo k podlahe a mierne pokrčené v lakťoch. Dlane smerujú k sebe, činky sa kotúčmi takmer dotýkajú a sú umiestnené nad hrudníkom. Toto je počiatočná poloha (1). S nádychom potom jednoručky oblúkovitým pohybom spúšťame pomaly nadol, resp. rozpažujeme do spodnej polohy (2). S výdychom rovnakým pohybom činky presunieme nahor.

Tip: Pri pohybe nahor si predstavujte, že chcete objať strom.



Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist