SlovakFitness.sk

Sťahovanie hornej kladky

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Triceps
Ďalšie zapojené svaly: -
Potrebná výbava: Kladka

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Veľmi dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Postavíme sa pred hornú kladku a do rúk nadhmatom uchytíme tyč úchopom užším ako je šírka ramien. Palce smerujú k sebe, ruky sú pokrčené v lakťoch, nohy sú rozkročené a telo držíme vystreté (1). Kladku pomaly začneme stláčať dole k stehnám, pričom hýbeme predlaktím a pohyb nadlaktia sa snažíme minimalizovať. Lakte držíme pri tele a pohyb vykonávame až po vystretie rúk a kontrakciu tricepsov (2). Pomaly sa potom vrátime do počiatočnej polohy a opakujeme.

Poznámka: Namiesto rovnej tyče môžeme využiť „V“ adaptér alebo lanový úchop.



Databáza cvikov
Magazín úspechu
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist