SlovakFitness.sk

Tlaky na ramená s jednoručkami

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Ramená
Ďalšie zapojené svaly: Tricepsy
Potrebná výbava: Jednoručky

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Sadneme si na lavičku a uchopíme do rúk jednoručky. Vystrieme chrbát, pevne sa chodidlami zaprieme o podlahu a činky dáme do počiatočnej polohy – jednoručky sú po stranách tela na úrovni uší. Nadlaktie je rovnobežné s podlahou a dlane smerujú vpred (1). Činky pomaly vytláčame nad hlavu, pričom počas celého pohybu dlane smerujú vpred. V hornej polohe sa snažíme lakte neprehýbať (pre možnosť poranenia) (2). Rovnakou trajektóriou sa vrátime do pôvodnej polohy, aby sme dokončili jedno opakovanie cviku.





Poznámka: Cvik môžeme vykonávať aj v stoji.
Databáza cvikov
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist