InstagramFacebookYoutube

Tlaky na ramená s veľkou činkou


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Ramená
Ďalšie zapojené svaly: Tricepsy
Potrebná výbava: Veľká činka

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Sadneme si na lavičku, vystrieme chrbát, pevne sa chodidlami zaprieme o podlahu a chytíme nadhmatom veľkú činku asi na šírku ramien, prípadne o trochu širšie. V počiatočnej polohe dlane smerujú od tela a činka ja umiestnená na úrovni brady (1). Pomaly ju vytláčame nad hlavu a v hornej polohe sa snažíme lakte neprehýbať (pre možnosť poranenia) (2). Rovnakou trajektóriou sa kontrolovaným pohybom vrátime do pôvodnej polohy, aby sme dokončili jedno opakovanie cviku.





Poznámka: Cvik môžeme vykonávať aj v stoji. Namiesto veľkej činky môžeme použiť aj EZ tyč (viď. video).

Najnovšie články

Koľko tuku potrebujete spáliť, aby ste odkryli tehličky?

Koľko tuku potrebujete spáliť, aby ste odkryli tehličky?

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist