InstagramFacebookYoutube

Tricepsové extenzie na kolenách


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Tricepsy
Ďalšie zapojené svaly: -
Potrebná výbava: Kladka

Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Lavičku umiestnime pred hornú kladku. Uchytíme rovnú tyč kladky (alebo lanový adaptér) nadhmatom a pokľakneme na zem pred lavičku. Ruky umiestnime na lavičku tak, že sa jej dotýkajú oba lakte. Chrbát máme vytretý a hlavu dole. Tyč a predlaktia máme v počiatočnej pozícii za hlavou (1). Následne s výdychom sťahujeme kladku dole až pokým sa predlaktia nedotýkajú lavičky. Pohýb vychádza z lakťového kĺbu, nadlaktím nehýbeme (2). Následne sa s nádychom vrátime do počiatočnej polohy.



Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist