SlovakFitness.sk

Upažovanie s jednoručkami v predklone

« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Ramená
Ďalšie zapojené svaly: Trapézy
Potrebná výbava: Jednoručky

Vplyv na hmotu: Dobrý
Vplyv na tvarovanie: Veľmi dobrý
Hodnotenie cviku: 8/10

Prevedenie cviku: Postavíme sa s chodidlami na šírku bokov alebo ramien. Uchytíme do rúk jednoručky, pokrčíme ľahko kolená a pomaly sa predkloníme. Ruky visia dole, pričom dlane smerujú k sebe a v lakťoch sú mierne pokrčené (1). Činky potom zdvíhame oblúkovito do strán až pokým nie sú lakte mierne nad úrovňou chrbta a ruky zhruba rovnobežné s podlahou (2). Pomaly spúšťame do počiatočnej polohy, aby sme dokončili jedno opakovanie.





Poznámka: Cvik môžeme vykonávať aj s opretím hlavy o lavičku, ako je znázornené vyššie.
Databáza cvikov
www.autodielyexpert.sk
Fitness diskusia
E-knihy zadarmo!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2018 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist