InstagramFacebookYoutube

Zhyby podhmatom


« Všetky cviky tejto partie
Hlavný zapojený sval: Biceps, Chrbát
Ďalšie zapojené svaly: Predlaktia
Potrebná výbava: hrazda

Vplyv na hmotu: Veľmi dobrý
Vplyv na tvarovanie: Dobrý
Hodnotenie cviku: 9/10

Prevedenie cviku: Pozdvihneme sa a podhmatom uchopíme hrazdu tak, že ruky sú od seba vzdialené menej ako je šírka ramien. Nohy zdvihneme z podlahy a pre lepší balans ich pokrčíme v kolenách. Pri počiatočnej polohe na hrazde visíme s vystretými rukami (1). Následne sa zdvíhame hore tak, že k hrazde približujeme hrudník, ktorý počas pohybu vypíname vpred. V chrbát sa prehýbame vzad a do vrchnej pozície dorazíme vtedy, ak je brada aspoň na úrovni hrazdy (2). Potom sa môžeme pomaly spustiť do počiatočnej pozície.



Najnovšie články

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Ženy potrebujú pre cvičenie dostatok železa

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Bolesť hrdla – osem spôsobov, ako proti nej bojovať

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Letný tip: Pred kardiom si nikdy svaly nenaťahujte

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Týchto 5 cvikov z jogy vám pomôže zlepšiť regeneráciu

Ďalšie články

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist