SlovakFitness.sk

Výživa 09. 11. 2018

Lepšia chuť i viac živín: Obohaťte si takto bielu ryžu

ikonka
Biela ryža je dôležitá pre ľudí, ktorí sa snažia budovať svaly. Ak by ste z nej chceli urobiť chutnejšie a výživnejšie jedlo, pomôže vám jednoduchý trik – stačí totiž do nej pridať jednu prísadu.

Mnoho ľudí tvrdí, že hnedá ryža by mala nahradiť bielu. Zo zdravotného hľadiska (má viac vlákniny a vitamínov, nezvyšuje tak rapídne krvný cukor) by to aj zmysel dávalo, ale z kulturistického zostáva biela ryža stále dominantná.

Navyše, len málokto jedáva ryžu ako samotné jedlo. Väčšinou sa pridáva ako príloha k mäsu alebo sa z nej robí rizoto. Ostatné ingrediencie teda telu dodajú viac živín a do istej miery spomalia aj stimuláciu krvného cukru.

Teraz si však môžete bielu ryži vylepšiť tak, že by ste ju zvládli jesť aj samotnú a dokonca by hnedú ryžu porazila. Nie len z nutričného hľadiska, ale aj chuťového.

Týmto trikom je jednoduché pridanie jednej kopcovitej čajovej lyžičky mandľovej múky do už uvarenej ryže naloženej na vašom tanieri. Zamiešajte ju rovnomerne do ryže a podľa potreby jej môžete ešte pridať.

Takýmto trikom ste dostali jednoduché superjedlo, ktoré vám dodá ľahko tráviacu energiu, podporí vaše zdravie a podporí aj vašu snahu budovať svalovú hmotu. Mandle sú prospešné pre zdravie srdca a dokonca bojujú proti rakovine.

Vďaka ich zloženiu sa zníži aj vplyv ryže na zvýšenie krvného cukru, takže energia, ktorú z tohto jedla dostanete, bude kvalitná a pozvoľná. Jedinou nevýhodou môže byť vyšší obsah omega-6 mastných kyselín, ktoré však ľahko vykompenzujete napríklad rybím tukom s obsahom omega-3 mastných kyselín.

O čom píše Úspech.MNE.sk?



Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:
mali-by-sme-prestat-jest-cukor-ak-chceme-schudnutMali by sme prestať jesť cukor, ak chceme schudnúť? mozeme-susi-povazovat-za-zdrave-jedloMôžeme suši považovať za zdravé jedlo?ingrediencie-ktore-z-vasho-jedla-urobia-spalovac-tukovIngrediencie, ktoré z vášho jedla urobia spaľovač tukovco-jest-pred-odchodom-do-posilnovneČo jesť pred odchodom do posilňovne?ktore-fermentovane-jedla-pridat-do-stravy-a-precoKtoré fermentované jedlá pridať do stravy a prečo?
Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
Nájdete nás aj na Facebooku.NÁVRAT HORE  hore
E-KNIHY ZADARMO · COOKIES A OS. ÚDAJE · REKLAMA · KONTAKT

© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk

Streftec - Webdesign & Media
TOPlist