Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Výživa 12. 03. 2019

Ingrediencie, ktoré z vášho jedla urobia spaľovač tukov

ikonka
Chceli by ste podporiť chudnutie spaľovačom tukov? Čo takto najskôr urobiť menšie zmeny vo vašej výžive a podporiť si spaľovanie tukov pomocou ingrediencií, ktoré majú schopnosť uľahčiť vám vaše cestu za štíhlejším telom?

Zaraďte nasledujúce ingrediencie do svojich pokrmov a budete chudnúť opäť o čosi efektívnejšie:

1. Čili papričky - obsahujú kapsaicín, ktorý je spojený so zvyšovaním výdaju energie a efektívnejšou oxidáciou tukov. Vďaka tomu sú skvelým jedlom na podporenie spaľovanie podkožného tuku.

Článok pokračuje pod reklamou


2. Grécky jogurt - čistý grécky jogurt na raňajky podporuje činnosť tráviaceho systému a vylepšuje žalúdočnú mikroflóru. Zlé baktérie v žalúdku sú spojené s obezitou a v tomto práve grécky jogurt pomáha. Obsahuje aj bielkoviny, ktoré vás nasýtia na dlhšie obdobie.

3. Kofeín - kofeín, ktorý nájdete v káve, zelenom čaji či tmavej čokoláde, pomáha zvyšovať srdcový tep a výdaj energie. Taktiež vás dokáže nabudiť na efektívnejší tréning.

4. Jablčný ocot - jedna štúdia z roku 2009 ukázala, že subjekty pijúce denne jablčný ocot, schudli počas 12 týždňov viac kilogramov ako tie, ktoré ho nepili. Stačia dve čajové lyžičky každé ráno.

5. Kyslá kapusta - toto fermentované jedlo obsahuje prospešné probiotiká, ktoré zlepšujú činnosť tráviaceho systému. Okrem toho je aj zdravá.

6. Kokosový olej - tuky z kokosového oleja sa spracovávajú v tele inak ako väčšina tukov, smerujú rovno do pečene, kde sa menia na energiu. Taktiež pomáha znižovať chuť do jedla. Môžete ho využiť aj ako náhradu masla pri pečení.

7. Avokádový olej - ide o zdravé tuky, ktoré podporujú spaľovanie tukov. Obsahujú aj zdravé sacharidy, bielkoviny, vlákniny, vitamíny a minerály. Tento výťažok z avokáda obmedzuje chuť do jedla a nasýti vás na dlhšie obdobie. Dá sa využívať aj na smaženie a pečenie.

8. Fenikel, žerucha - aby ste urýchlili svoj metabolizmus, pridávajte si do jedál veľa ingrediencií, ktoré podporujú činnosť pečene a trávenia, ako sú horké druhy listovej zeleniny, ako je napríklad fenikel či žerucha.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist