Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 20. 04. 2019

Najlepšie cvičenia pre ženy, ktoré chcú schudnúť

ikonka
Ste na ceste za chudším telom a chceli by ste sa venovať aktivitám, ktoré vám pomôžu spáliť najviac kalórií? Potom ste na správnej adrese. Pripravili sme pre vás prehľad ôsmich druhov cvičenia, ktoré vám pomôžu zmaximalizovať pálenie kalórií.

Ako isto viete, pri chudnutí musí vaše telo viac energie vynaložiť ako vy prijímate zo stravy. Cvičenie je súčasťou procesu chudnutia, pretože zvýšená fyzická aktivita vedie k naplneniu tohto predpokladu. Ak vás zaujímajú tie najefektívnejšie druhy, tu sú:

1. Beh - či ho máte radi alebo nie, beh je jeden z najjednoduchších a najlepších spôsobov, ako spaľovať kalórie. Môžete behávať kdekoľvek chcete, vonku aj vo vnútri na bežeckom páse.

2. Skákanie cez švihadlo - švihadlo je podceňované náčinie, ktoré dokáže za 30 minút spáliť zhruba 320 kalórií. Okrem pálenia tukov pomáha aj posilňovať svaly nôh, brucho i ramená a zápästia.

3. Spinning - populárnou aktivitou v interiéri je aj spinning na stacionárnom bicykli. Na rozdiel od prvých dvoch cvičení tak nezaťažuje kĺby. Posilňujete pri ňom efektívne stehná a sedacie svaly.

4. Kickbox - skvelo môžete precvičiť celé telo kickboxom, pri ktorom pracujete rukami na úderoch a nohami na kopoch. Samozrejme, do akcie sa zapájajú aj svaly stredu tela. Preto je výborný aj na rozvoj koordinácie.

5. Posilňovanie - posilňovanie sa môže javiť ako pomalá aktivita, ale je natoľko náročná, že páli aj slušné množstvo kalórií. Skrytý bonus sa však skrýva v budovaní svalov – čím ich máte viac, tým viac energie telo spáli na ich udržiavanie. Posilňujete si pritom aj kosti.

6. Veslovanie - ak chcete kardio zamerané viac na hornú časť tela, potom je veslovanie stvorené ako pre vás – vypracujete si ním ramená a chrbát. Do akcie sa však zapájajú aj nohy, bicepsy a brucho.

7. Eliptický trenažér - jeden z najbežnejších strojov na kardio je eliptický trenažér, ktorý vyzerá ako ľahký stroj, ale dajú sa na ňom v pohodlí domova odcvičiť zaujímavé tréningy, pri ktorých vám nebude stačiť ani váš dych.

8. Cvičenie s lanami - ak má vaša posilňovňa k dispozícii laná, vyskúšajte ich. Precvičíte celé telo, posilníte si ramená a behom sekúnd sa vám zvýši tlkot srdca.

Na záver sa hodí ešte jedna poznámka – ak vás tlačí čas alebo chcete maximalizovať účinky cvičenia vzhľadom na čas, potom je najlepšie pri cvičení využívať striedanie intervalov intenzívnej práce a intervalmi oddychu. Ide o tzv. HIIT tréning.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist