Naše ďalšie weby: NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 08. 06. 2019

Tréning, ktorým za 20 minút precvičíte nohy a zadok

ikonka
Chcete si posilniť nohy a vybudovať pevný zadok? Potom máme pre vás tréning, ktorý vám k týmto cieľom pomôžu a nie je ani časovo náročný – potrebujete naň len dvadsať minút vášho života.

Okrem tohto krátkeho času a vašej chute zamakať si budete potrebovať na absolvovanie tejto tréningovej jednotky aj pár jednoručných činiek, lavičku a stopky alebo hodiny.

Tréning pozostáva len z piatich cvikov a vykonáva sa kruhovým spôsobom. To znamená, že najskôr vykonáte prvý cvik, potom prejdete k druhému a takto absolvujete všetkých päť cvikov a až potom si dáte na jednu minútu pauzu. Potom celú sekvenciu zopakujete ešte dvakrát, teda každý cvik urobíte dokopy trikrát.

Článok pokračuje pod reklamou


Každý cvik nebudete robiť v určitom počte opakovaní, ale budete mať na každý vyhradených 50 sekúnd, počas ktorých sa budete snažiť urobiť čo najviac opakovaní. Pre budúcu referenciu by ste si ich počet mohli aj zapisovať a v budúcnosti sa ich snažili minimálne vyrovnať. Je v poriadku, ak medzi cvikmi nebudete cvičiť 10 sekúnd. Vydýchajte sa a pripravte sa na ďalší cvik...

Cviky sú nasledujúce: striedavé dvíhanie nôh v pozícii panvového mosta, bočné výstupy na lavičku striedavo každou nohou, bulharské drepy (najskôr 50 sekúnd jednou nohou, potom rovnaký počet opakovaní druhou), sumo mŕtve ťahy s jednoručkami, drepy s výskokmi.

Vykonávajte ich v poradí, v akom boli vypísané.

Tréning je jednoduchý, ale efektívny. Je vhodný pre začiatočníčky, pokročilé aj skúsené cvičenkine. Vykonávať ho môžete dvakrát do týždňa, ale medzi dvoma tréningami by mala byť minimálne jedno až dvojdňová prestávka. Iné partie však cvičiť môžete.

Pomôžte nám:
Vadí vám niečo na našom webe? Všimli ste si technickú chybu? Chceli by ste niečo vylepšiť?   Dajte nám vedieť »

Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist