InstagramFacebookYoutube
Tréning

Tréningový tip: Nevynechávajte dni voľna

21. júna 2013
Tréningový tip: Nevynechávajte dni voľna
Každý druhý piatok vám pravidelne prinášame jeden tip, ktorý vám pomôže k dosahovaniu vašich fitness cieľov v oblasti tréningu.

TIP: Nevynechávajte dni voľna

Mnoho cvičencov robí chybu, hlavne v časti roka, kedy sa snaží spáliť tuk pred letom alebo pred súťažou, že to jednoducho s cvičením preháňajú a zabudnú na dni voľna. Áno, pracovať treba na svojich cieľoch tvrdo, no cvičenie každý deň nemusí byť automaticky také prospešné, ako si mnohí myslia.

Tréningový program bez dní voľná je nebezpečný a treba mať na pamäti, že veľa športových zranení sa stáva vplyvom preťaženie svalov, úponov či kĺbov. Voľný deň navyše slúži na to, aby sa telo fyzicky i mentálne zotavilo z tréningovej záťaže. Bez jeho hrozí aj pretrénovanie, ktoré nakoniec bude negatívne vplývať na vaše úspechy.

Ďalšia časť vyjde o dva týždne. Nečítali ste tú poslednú?
Prečítajte si ju teraz: Tréningový tip: Floor press pre rozvoj hrudníka




Zdieľaj na FB Zdieľať na Facebooku

Užitočné nástroje

Výpočet: Index telesnej hmotnosti (BMI)Výpočet BMIVýpočet: Maximálna váha pre 1 opakovanieVýpočet maximálkyVýpočet: Bazálny metabolizmusVýpočet BMREnergetické tabuľkyEnergetické tabuľky
Vylúčenie zodpovednosti:
Informácie uverejnené v článkoch nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
SlovakFitness.sk je online magazín, ktorý začal v roku 2013 s cieľom pomôcť svojim návštevníkom vybudovať krajšie telo, lepšie zdravie a vyššie sebavedomie.

© 2013 - 2022 SlovakFitness.sk

InstagramFacebookYoutube
SlovakFitness.sk
TOPlist