Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 09. 11. 2019

Osem cvikov bez náčinia, ktoré môžete robiť kdekoľvek + tréning

ikonka
Keď si pomyslíte na cvičenie, okrem kardiovaskulárnych tréningov vás ako prvé napadne posilňovanie s činkami alebo na strojoch v posilňovni. Cvičiť však môžete aj bez náčinia a nie len v posilňovni.

Existuje viacero cvikov, ktorými môžete svoje telo precvičiť efektívne, a pritom využiť len gravitáciu a váhu vlastného tela. Tá na rozdiel od činiek zaťaží telo vo väčšej miere, pretože budete využívať viac svalov naraz.

Nespornou výhodou týchto cvikov je, že sa dajú využívať aj pre budovanie kardiovaskulárneho i silového tréningu. Absencia dodatočného náčinia zase spôsobuje, že ich môžete robiť skutočne kdekoľvek, napríklad aj doma či na dovolenke.

Článok pokračuje pod reklamou


Prechod medzi cvikmi bude pritom rýchly a jednoduchý. Cviky sa dajú obmieňať tak, že váš tréning nebude monotónny a nudný. Cviky si pritom môžete uľahčovať i komplikovať, vďaka čomu sú cviky vhodné pre všetky kondičné úrovne.

Ak by ste sa rozhodli využívať takéto cvičenie, zakomponujte doň týchto osem efektívnych cvikov: 1. kľuky, 2. žabiak (froggers), 3. angličáky (burpees), 4. skracovačky, 5. drepy s výskokmi, 6. horolezec (mountain climbers), 7. dotyky ramien v kľuku (shoulder taps), 8. vysoké kolená.

Trénovať ich môžete v takomto poradí. Dosiahnete tým posilnenie svalov celého tela, ale zároveň pracujú efektívne aj na chudnutí a budovaní kondície.

Ako ich budete trénovať je na vás. Môžete ich vykonávať ako kruhový tréning tak, aby ste urobili z každého cviku celkovo 3-4 série. Môžete však cviky vykonáva po sebe dokola 15-20 minút a snažiť sa ich za ten čas stihnúť čo najviac. Opakovania by ste mali držať na úrovni 8-10, v prípade posledných troch cvikov 8-10 opakovaní každou stranou.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist