Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 23. 11. 2019

Zacvičte si s jednoručkami doma: Tento tréning vám spevní svaly celého tela

ikonka
Nemusíte chodiť do posilňovne, aby ste si dobre zacvičili. Čoraz viac ľudí objavuje čaro domáceho tréningu. Ak by ste chceli aj vy patriť medzi ženy, ktoré cvičia v pohodlí domova, máme pre vás veľmi dobrý tréning.

Tento tréning zaťaží svaly celého tela, pričom na jeho vykonávanie budete potrebovať len pár jednoručných činiek. Ak si ich musíte ešte len kúpiť, odporúčame nakladacie, pri ktorých si môžete záťaž meniť.

Kúpte si radšej nastaviteľné, ktoré budú mať možnosť ísť do váh, ktoré sa vám teraz zdajú vysoké. Raz do nich možno silovo dorastiete a nebudete vtedy musieť kupovať nové. Ak už jednoručky máte, ale nie sú nastaviteľné, tak aj s nimi môžete absolvovať tento tréning. Nebude to ideálne, ale stále to bude pre vaše telo a zdravie veľmi dobré.

Článok pokračuje pod reklamou


Ak máte k dispozícii ťažšie jednoručky, potom urobte každý z uvedených cvikov v piatich sériách po päť až šesť opakovaní. Ak máte k dispozícii ľahšie, urobte opakovaní viac – 10 až 12. Vykompenzujete tým tú nižšiu váhu. V oboch prípadoch by mali byť posledné opakovania sérií výzvou. Prestávky medzi sériami udržujte minútové.

Pokiaľ ide o cviky, ide o základné a dobre známe voľby: drepy s jednoručkami po bokoch, mŕtve ťahy s jednoručkami, príťahy jednej jednoručky v predklone, tlaky s jednoručkami na lavičke (alebo na podlahe, ak nemáte lavičku – tzv. floor press), farmárska chôdza (1 opakovanie = krok ľavou aj pravou nohou). Na záver si ešte môžete pridať pár sérií cvikov na brucho – skracovačky, dvíhanie nôh v ľahu.

Ako vidno, cvikmi precvičíte nohy, chrbát, hrudník, brucho a nepriamo aj ramená, tricepsy, bicepsy. Najlepšie je, že tento cvik môžete robiť každý druhý deň. Vždy si medzi tréningami doprajte aspoň deň voľna.

Tréning na doma s využitím jednoručiek
Cvik Série Opakovania
Drepy s jednoručkami po bokoch 5 5-6/10-12
Mŕtve ťahy s jednoručkami 5 5-6/10-12
Príťahy jednoručky v predklone 5 5-6/10-12
Tlaky v ľahu (na lavičke/na podlahe) 5 5-6/10-12
Na záver si ešte precvičte brucho cvikom alebo cvikmi podľa vlastného výberu.



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2019 SlovakFitness.sk TOPlist