Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
 
 
 
 
Reklama:
Pre ženy 01. 02. 2020

Užitočné náčinia, ktorým by mala dať šancu každá žena

ikonka
Niektorým ženám vyhovuje cvičiť s voľnými váhami, ako sú jednoručky a veľké obojručné činky, no stále potrebujú pridať do svojho režimu aj niečo iné, aby zlepšili svoje kardiovaskulárne zdravie. Správne náčinie pritom môže pomôcť ženám dostať sa do top formy.

V tomto článku za zameriame práve na cvičebné náčinia, ktoré budú užitočné pri akomkoľvek z vašich cieľov, či už pôjde o budovanie svalov, chudnutie, budovanie kondície, či posilňovanie svojho zdravia:

1. Veslársky trenažér – kvalitný veslárky trenažér vám dá možnosť absolvovať komplexný tréning, pretože zaťažujete svaly spodnej aj hornej časti tela. Tiež sa na ňom efektívne buduje kondícia a tým pádom aj podporuje chudnutie. Zo zdravotného pohľadu je veslovanie prospešné aj pre ženy, ktoré celý deň presedia.

2. Stacionárny bicykel – na spaľovanie tukov je efektívny aj stacionárny bicykel, ktorý navyše vo väčšej miere zaťažuje partie, ktoré ženy chcú zlepšovať – sedacie svaly a stehná. Výhodou je, že nezaťažuje kĺby a umožňuje cvičiť intervalovo.

3. Bežecký pás – ďalším skvelým nástrojom na podporu chudnutie ja bežecký pás, ktorý vám umožní zlepšiť aj vašu kondíciu. Môžete na ňom chodiť, behať i šprintovať, vďaka čomu je vhodný pre rôzne intervalové tréningy. Primárne zaťažuje nohy, ale na svoje si prídu aj bedrá a sedacie svaly. Ak zvolíte šikmý sklon, viac zaťažíte aj lýtka.

4. Leg press alebo hacken drep – ak chcete budovať serióznu silu a hmotu v spodnej časti tela, potom sú pre vás ako stvorené tieto dva stroje, ktoré sa odlišujú v maličkostiach – pri leg presse ležíte na chrbte a nohami vytláčate váhu hore, pri hacken drepe stojíte na nohách a vytláčaná váha spočíva na vašich ramenách. V oboch prípadoch si zaistíte výborný tréning nôh, ktorý prospeje aj zdraviu – znižujete ním riziko osteoporózy, ktoré je u žien väčšie ako u mužov.

5. Asistent zhybov – zhyby sú fantastickým cvikom pre rozvoj hornej časti tela a funkčnej sily, no mnoho žien má s nimi problémy. Väčšina má problémy urobiť čo i len jeden zhyb v korektnej forme. Preto je užitočný asistent zhybov, ktorý vám postupne umožní robiť pokroky tak, že jedného dňa pre vás nebude problémov robiť aj zhyby bez pomoci v sériách.

6. Kladkostroj – na precvičenie hornej časti tela je skvelý kladkostroj, ktorý vám umožní sťahovať kladku zvrchu (užitočné najmä pre chrbát tricepsy) aj zospodu (užitočné najmä pre ramená a bicepsy) a zároveň aj protichodne, vďaka čomu môžete precvičovať aj hrudník. Oproti činkám má výhodu aj v tom, že odpor pri cvičení je neustály.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Môže sa hodiť: 
Sprievodca výberom tréningového plánu »

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist