Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Výživa 22. 09. 2020

5 šejkov s množstvom bielkovín bez využitia doplnku výživy

ikonka
Je veľmi jednoduché vytvoriť si miešaný nápoj, v ktorom si obsah bielkovín doplníte srvátkovým proteínom alebo iným podobným doplnkom výživy. Nie je ťažké však vytvoriť si taký šejk aj bez pomoci suplementu. Päť takých vám teraz prinášame.

1. Arašidovo-hroznový šejk

Tento nápoj obsahuje zhruba 29 gramov bielkovín na jednu porciu. K tomu aj 5 gramov vlákniny. Na jeho výrobu je však potrebná arašidová múka, ktorá práve nepatrí medzi najbežnejšie ingrediencie v našich domácnostiach. Vyrába sa z arašidov, odstraňuj sa z nej tuky a dá sa využiť aj pri pečení.

Postup bude, ako vo všetkých prípadoch, jednoduchý. Do mixéra pridajte 227 gramov gréckeho jogurtu, pol šálky mandľového mlieka, stéviu podľa chuti a zhruba 25 bobúľ zeleného hrozna. Mixujte až pokým nebudú badateľné šupky z hrozna. Následne pridajte 60 gramov arašidovej múky, 4 kocky ľadu a domixujte do hladka.

2. Jogurtový šejk s príchuťou tekvice

Obsahuje 22 gramov bielkovín, ktoré prichádzajú z ovsených vločiek a gréckeho jogurtu. Tajomstvom chute tohto šejku je pyré z tekvice. Ide však aj o kalorickú bombu, pretože obsahuje viac ako 400 kalórií. Plusom je 9 gramov vlákniny.

Na recept potrebujeme: 3/4 šálky mandľového mlieka, 1/2 šálky nízkotučného gréckeho jogurtu. 1/2 šálky tekvice z konzervy, 1/3 šálky ovsených vločiek, 2 čajové lyžičky javorového sirupu, 1 a pol polievkovej lyžice mandľového masla, 1/4 čajovej lyžičky tekvicového korenia, 1 čajovú lyžicu vanilkového extraktu, štipku soli. Všetko treba nahádzať do mixéra a pomixovať do hladka.

3. Zelený šejk so zázvorovým cvengom

Jeden nápoj vám dodá 23 gramov bielkovín, ktoré pochádzajú najmä z gréckeho jogurtu, mandľového masla a ovsených vločiek. Špecifickú chuť mu dodajú zázvor a vanilka. Obsahuje aj 8 gramov vlákniny.

Nasledujúci ingrediencie pridajte do mixéra: 1 veľký banán nakrájaný na kúsky a zamrazený, 1 šálka nesladeného mandľového mlieka, 2/3 nízkotučného gréckeho jogurtu, 1/2 šálky baby špenátu, 2 polievkové lyžice ovsených vločiek, 1 polievková lyžica mandľového masla, 1/2 čajovej lyžice drveného zázvoru, 1/4 vanilkového extraktu, štipka soli. Rozmixujte do hladka, podávajte chladené.

4. Krémový šejk s krvavým pomarančom

Tento šejk je kráľom tohto prehľadu, pretože obsahuje na jednu porciu až 31 gramov bielkovín a nezanedbateľné množstvo takmer 6 gramov vlákniny. Osvieži, prospeje zdraviu a aj nasýti.

Postup prípravy je priamočiary – všetko spolu pomixujete 30 až 60 sekúnd do hladka. Ingrediencií je šesť: 1 krvavý pomaranč nakrájaný na kúsky a zamrazený, zamrazené semená z polovice granátového jablka, 1 šálka nízkotučného gréckeho jogurtu, 1/2 šálky nesladeného mandľového mlieka, 1 polievková lyžica mandľového masla a 1/2 čajovej lyžičky vanilkového extraktu.

5. Banánovo-orieškový šejk

Ďalší šejk, v ktorom je zahrnutý populárny banán. Možno by sa našiel nápoj s vyšším množstvom bielkovín, ako je 20 gramov, ale banán je taká obľúbená ingrediencia, že sme jednoducho nemohli odolať ani tomuto receptu, ktorý vám prinesie aj 7 gramov vlákniny.

Na prípravu nie je potrebných veľa ingrediencií. Stačí do hladka rozmixovať 1 veľký banán, 1 šálku mandľového mlieka, 1/2 šálky nízkotučného gréckeho jogurtu, 2 polievkové lyžice slnečnicových semien, 1 polievkovú lyžicu arašidového masla, 1/4 čajovej lyžičky vanilkového extraktu.


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist