Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Kulturistika 14. 10. 2020

Tréning kulturistu XXXV. – Tréning ramien a trapézov syna legendy

ikonka
Hunter Labrada je americký kulturista s veľmi známym menom. Je to syn Leeho Labradu, člena Siene slávy IFBB. V súčasnosti je to už profesionál s kvalitným rozvojom ramien. A práve preto sa zameriame na to, ako cvičí deltové svaly.

Texaský rodák spája ramená s trapézmi a cvičí ich dokopy v piaty deň svojho týždenného tréningového cyklu. To už má za sebou hrudník s tricepsami, hamstringy s lýtkami, voľný deň a chrbát s bicepsami. Pred druhým voľným dňom ho čaká ešte predná časť stehien a lýtka.

Tento tréning ramien a trapézov používal v rámci objemovej prípravy, pričom za päť rokov využívania tohto tréningového programu nabral viac ako 100 libier svalovej hmoty.

Ramená začal precvičovať tlakmi s jednoručkami, potom prešiel na supersérie upažovaní v stoji a tlakov na stroji. Upažovania následne urobil aj v priamych sériách v sede a potom opäť prišiel čas na supersériu – spojil v nej zapažovanie na stroji a upažovanie v predklone.

Posledné dva cviky venoval stimulácii trapézov. Najskôr urobil krčenie ramien s veľkou činkou za chrbtom a nakoniec krčenie ramien s jednoručkami po bokoch.

Pri cvičení sa snaží používať maximálne váhy, pri ktorých však netrpí technika cvičenia. Dôraz pritom kladie na negatívnu fázu opakovania. Intenzitu zvyšuje skôr tým, že skracuje prestávky. Snaží sa medzi sériami odpočívať minútu až dve.

Hunter Labrada: Tréning ramien a trapézov
Cvik Série Opakovania
Tlaky s jednoručkami v stoji 4 8-12
Superséria:
Upažovanie v stoji
Tlaky v sede na stroji
3
15
15
Upažovanie v sede 3 10-15
Superséria:
Zapažovanie na stroji
Upažovanie v predklone
3
15
15
Krčenie ramien s veľkou činkou za chbrtom 4 15
Krčenie ramien s jednoručkami po bokoch 4 15



Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist