Náš Instagram NHL KHL Osobný rozvoj
Vyhľadávanie MENU
 
 
Reklama:
Tréning 09. 11. 2020

Aké náčinia sú v posilňovni najpodceňovanejšie?

ikonka
Bežečký pás, lavička, jednoručné činky, veľké činky. Ide o najvyužívanejšie vybavenie v posilňovniach. Otočme to a pozrime sa na to, ktoré náčinia sú, naopak, využívané najmenej.

V momente, keď sa začnete nudiť svojimi tréningovými metódami alebo vám preplnená posilňovňa neumožní cvičiť s využitím potrebného náčinia, by ste sa mali poobhliadnuť po nových spôsoboch cvičenia. Tie vám môžu priniesť aj nasledujúce tri druhy tréningového vybavenia.

Kettlebell

Hoci sa v posledných rokoch často spomínajú vo fitness magazínoch a určite ich ľudia v posilňovniach v určitom objeme využívajú, stále ide o podceňované náčinie a väčšina ľudí sa radšej chopí jednoručiek, ktoré „bulinou“ môžete nahradiť.

Kettlebell pritom prináša množstvo ďalších prínosov po technickej stránke, zaťažuje rôzne svaly, vrátané tých, ktoré by ste jednoručkami tak ľahko nezacielili. Dá sa využívať pri cvikoch zameraných na hmotu, silu i budovanie kondície či spaľovanie tukov.

Bosu

Fit lopty majú éru svojej najväčšej popularity za sebou, ale stále sú využívanejšie ako bosu, ktorá vznikla práve z fit lopty. Určite ste ju už v živote videli, ale možno ste ju ešte nevyskúšali.

V prvom rade pre svoju nestabilnú povahu vám pomáha budovať lepší balans a sťažuje cviky využívajúce vlastnú váhu tela, pri ktorých môže byť cvičenie razom náročnejšie a intenzívnejšie. Hodí sa aj pre cvičenie zamerané na budovanie kondície a podporovanie chudnutia.

Gumové pásy a expandery

Toto náčinie je podceňované preto, lebo vyzerá ako typicky prototyp vybavenia, ktoré nájdete v rehabilitačnej miestnosti. Je pravdou, že sú veľmi efektívne v zotavovaní sa zo zranení, ale sú skvelým nástrojom aj pri cvičení zdravých jedincov.

Pásmi alebo expandermi z gumy možno efektívne zahriať všetky svaly tela a dokonca sa dajú využiť aj ako súčasť hlavného tréningu, či už zameraného na budovanie svalovej hmotu alebo chudnutie. Ak pri nich cvičíme správne a kontrolovane (pomaly), dokážeme svaly pomerne dobre stimulovať počas celého rozsahu opakovania.

Nájdete nás na sociálnych sieťach:   Instagram  Facebook  Twitter  YouTube


Zdieľaj na FB  Zdieľať na FB Nahlásiť chybu  Nahlásiť chybu

Mohlo by vás zaujímať:

Vylúčenie zodpovednosti: Informácie uverejnené v článku nie sú náhradou rád špecializovaného doktora a majú len informatívny charakter. Nezodpovedáme za zranenia a ujmy, ktoré pri ich využití nastanú. Pred ich aplikovaním odporúčame konzultáciu s lekárom alebo iným odborníkom!
E-knihy zadarmoKontaktReklamaCookies a os. údaje
Nájdete nás aj na Facebooku Nájdete nás aj na Instagrame




© 2013 - 2020 SlovakFitness.sk TOPlist